Wat heb ik daar nou weer aan.quote:Mijn ING niet beschikbaar
Wegens onderhoud is Mijn ING op dit moment niet bereikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor dit ongemak. Meer informatie
Daar duurt geld overmaken langquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:13 schreef jagga het volgende:
HAHA!
Gewoon bij de rabobank gaan zitten, die hebben dat soort meuk haast nooit
Want bij ING gaat het snel nu je er al helemaal niet bij kan?quote:
Afgezien van het feit dat ze nu niet bereikbaar zijn wel jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want bij ING gaat het snel nu je er al helemaal niet bij kan?
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom er ook net achter. Wat irritant op dit tijdstip! Doe dat lekker 's nachts ofzo
quote:Welkom bij ING Chat, u chat met Gert
Gert: Goedemorgen Riro.
Gert: Wij doen ons best om de problemen bij Mijn ING weer op orde te brengen. Het is moeilijk om hierbij een indicatie te geven wanneer Mijn ING weer normaal functioneert. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Onze excuses voor het ongemak.
Riro: Is er helemaal niets over te zeggen? Ik heb het snel nodig namelijk.
Gert: Nee, er is niets over te zeggen.
Gert heeft het over de problemen op orde brengen, dus het lijkt me geen gepland onderhoud.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:29 schreef Kadooosh het volgende:
Bah waarom doen ze dit nou niet snachts zoals altijd... of willen ze gewoon niet toegeven dat het helemaal geen "onderhoud" is.
Misschien dat ze dat aan het verhelpen zijnquote:De webpagina kan niet worden weergegeven
Ik krijg gewoon dat er onderhoud isquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wel vaak dat als ik naar mijn.ing ga en ook op de pagina zelf, dat ik krijg:
[..]
Misschien dat ze dat aan het verhelpen zijn
Sinds wanneer werkt Danny bij ING?quote:Mijn ING niet beschikbaar
Wegens onderhoud is Mijn ING op dit moment niet bereikbaar. Schenk een drankje in en probeer het later nog eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |