oh noesquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:19 schreef vronie het volgende:
Ik me zorgen maak ,omdat mijn vriendin haar man nog steeds zonder rijbewijs rijd
first i lol'd but then i was like wtf?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:19 schreef vronie het volgende:
Ik me zorgen maak ,omdat mijn vriendin haar man nog steeds zonder rijbewijs rijd
dat ding kost op amazon dus wel dik $400quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
ik niet iig, en deze is te duur.
snel roken!quote:
Ik heb er ook niks aan, heb geen producten met een i- ervoorquote:
Zet hem op ibood.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:19 schreef vronie het volgende:
volgens mij kan dat welquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je perse een account hebben, of kan je ook als je iets leuks ziet (Wat nog niet gebeurt is) meedoen en dan een account aanmaken?
Daar hebben ze dit knopje voor:quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
voeg aub een t toe aan mijn post na de "p"
Eergisterenzag ik de Wii langskomen, en heb toen een account aangemaakt en was dus op tijd. Deze aanbiedingen lopen sneller, is een zogenoemde "hunt". Normaal start de aanbieding om 0:00 uur en duurt tot 23:59 uur, zolang de voorraad strekt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je perse een account hebben, of kan je ook als je iets leuks ziet (Wat nog niet gebeurt is) meedoen en dan een account aanmaken?
Hoe zie je hoeveel er weg zijn? (buiten die balk dan)quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
der is der nu pas 1 weg, en het is niet veel meer dan een 7de van de bar
Dit is geen docking station hoor:quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:22 schreef denkjedat het volgende:
potjandorie ik wil wat anders zien dan die docking station
It's in our nature.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik wel altijd te achterlijk voor woorden vind is bij dat "bespreek dit product"
Er nog steeds mensen die denken stoer te zijn om te "patsen" met wat ze hebben.
Komt er een tv van 80cm langs, gaan ze stoer doen dat ze er zelf een van 120cm hebben
Royal Sadness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |