Orgineel, vrolijk, andersquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo goed is aan Kyteman (en z'n orkest)?
Ik vind 't niet echt heel bijzonder ofzo....
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo goed is aan Kyteman (en z'n orkest)?
Ik vind 't niet echt heel bijzonder ofzo....
De totale sound en de energie die het overbrengt , prima lounge muziek.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat klinkt anders? Omdat er 'n orkest bij is, bedoel je?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat klinkt anders? Omdat er 'n orkest bij is, bedoel je?
Da's wel heel erg....quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee, hij zei 't voor een hee grote groep
.
Huh? Grapje, zeker?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De totale sound en de energie die het overbrengt , prima lounge muziek.
Lounge muziekquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De totale sound en de energie die het overbrengt , prima lounge muziek.
Da's wel zo, maar ik kan niet zeggen dat ik dat orkest goed vind klinken....quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Andere instrumenten dan bij de standaardbandjes.
Overal lees ik "energie dit, energie dat", vandaar....quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kan er persoonlijk heerlijk op relaxen
Want? Denk je dat ze niet meer muziek heeft....?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iemand die Ulysses 160x draait neem ik niet zeer serieus
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. Dat ene kwartiertje mag wel 's een keer veranderd worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt tijd dat Corton z'n show ook es omgooit/vernieuwt. Wordt echt schijtziek ervan dat ie ELKE dag weer PRECIES hetzelfde zegt tussen kwart voor 12 en 0:00 uur.
Oja, dat moet ik nog terugluisteren. Lag al voor 01u te pittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb wel weer zin in een uurtje Vara's vuurwerk zoals vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |