mja okee... wat kunnen ze er tegen doen? als sanctie bedoel ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Onder andere, en:
[..]
en:
[..]
SL-ers mogen wat mij betreft wat meer letten op spelbeïnvloeding.
een random dorp kill naar keuze ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
mja okee... wat kunnen ze er tegen doen? als sanctie bedoel ik
daar spreek je jezelf een beetje tegenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een random dorp kill naar keuze ?
Modkillen. Nou is lynda al dood, maar dan maar een ronde niet meedoen ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
mja okee... wat kunnen ze er tegen doen? als sanctie bedoel ik
een behoorlijke pleonasme iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef tripack het volgende:
[..]
daar spreek je jezelf een beetje tegen![]()
random of naar keuze bedoel je?
nee contradictiequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
nee contradictie![]()
niet dat mijn nederlands verder zo goed is hoor
een vb van pleonasme is witte sneeuw
Wat doe jequote:
Ja maar dat zijn de regels ook. Mensen die dood zijn mogen geen spelgerelateerde posts meer plaatsen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Het interesseert me niet zoveel: ik vond het raar dat iedereen achter Hara aanhuppelt vóórdat lynda zich er mee ging bemoeien en ik vind het nu nog steeds raar.
Verder vind ik wel dat dooien gewoon hun muil moeten houden over het spel
Edit regel 1 NB:quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn de regels ook. Mensen die dood zijn mogen geen spelgerelateerde posts meer plaatsen.
Nouja de avond was een post die nog aan de dag/ nacht was verbonden, dus ik noemde het maar even avondquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef -SG- het volgende:
Wat is het verschil tussen avond en nacht?
Me vervelenquote:
quote:
Prima regel, maar het schiet niet op als die verbroken wordt en er wordt niets tegen gedaan hequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Edit regel 1 NB:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
Heb je vermaak nodig?quote:
avond tussen 18:00 en 22:00 blijkbaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef -SG- het volgende:
Wat is het verschil tussen avond en nacht?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |