Is dit de korte samenvatting voor je nieuwe fotoboekstukje?quote:
Van te voren al zeggen dat het toch nee is bedoel ik, hypocriet is dat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien voel je het wel een tijdje zo dat een relatie niet zo nodig hoeft, en tot die conclusie kun je best op een positieve manier komen.
Geen idee wie dat écht doet, maar ik doelde op Ludootjequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:23 schreef Garisson72 het volgende:
en wie maakt zich nou eigenlijk écht druk om zijn of haar "fok!imago"?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:23 schreef Garisson72 het volgende:
Danny.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:23 schreef Garisson72 het volgende:
Maar je kan wél veranderen wat je er mee gaat doen. In de toekomst, maar vooral ook nú!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor mezelf best wel goed weet waarom het zo gelopen is.
Maar wat was, dat kan ik niet veranderen.
Je zou het hooguit hypocriet kunnen noemen als iemand heul hard roept dat die geen relatie wil, en dan op de eerste de beste kans op een relatie duikt als ... als... als de Nederlandse pers op een neergestort vliegtuig bij Schiphol.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Van te voren al zeggen dat het toch nee is bedoel ik, hypocriet is dat.
De laatste posts van auto_ in het vorige topic; dat als je neigt naar geen relatie te willen, dat ze dan staan te springen om je en als je wél wilt, dan niet. Dat dát met uitstraling te maken heeft.quote:
Jouw associatiequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:23 schreef Techno het volgende:
Waarom moet ik bij 'straling' gelijk aan Jomanda denken?
Oja, dat zijn imago niet tè groot wordt, anders past het niet meer in die Hummert.quote:
Een collega van me is pas midden in zijn 40 getrouwd en kinderen gekregen. En mijn ouders hebben het steeds over onze minister-president. Maar het zijn toch niet de voorbeelden waar ik tegen opkijk. Gelukkig heb ik een goede opleiding en verdienstig werkverleden. Anders zou ik me helemaal voor mezelf gaan schamen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Litpho het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen. Tot op zekere hoogte moet je ook gewoon mazzel hebben natuurlijk, alhoewel je blijven openstellen naar anderen je kansen wel vergroot. Maar goed, voor afgelopen jaar had ik ook een aantal jaar geen relatie meer gehad. Dus ook op onze eerbiedwaardige leeftijd kan het nog gewoon.
Beide zijn wel aardigquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zou het hooguit hypocriet kunnen noemen als iemand heul hard roept dat die geen relatie wil, en dan op de eerste de beste kans op een relatie duikt als ... als... als de Nederlandse pers op een neergestort vliegtuig bij Schiphol.
Ik noem maar wat.
Nou jouw ehhh [verboden woord] imagoquote:
verboden woord?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou jouw ehhh [verboden woord] imago
Ja dat is zo'n theorie die ik ook wel een tijd heb nagebauwd, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens zo goed weet of ik het wel geloof.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
De laatste posts van auto_ in het vorige topic; dat als je neigt naar geen relatie te willen, dat ze dan staan te springen om je en als je wél wilt, dan niet. Dat dát met uitstraling te maken heeft.
Geef toe, het is gewoon lekker om te zeggen.quote:Jouw associatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |