just "keep on counting" (the biljets) I mean amountsquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze doen hier zeker niet de moeite om er andere biljetten in te stoppen, dus ze laten gewoon wat 'vallen' bij die laatste handeling.
Wel...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee hij heeft pauze tussen 12 en 1 in hoogezand
in dit huis dus zover is dat niet![]()
Als ik weer eens wissel (heb nu 27 USD liggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
just "keep on counting" (the biljets) I mean amounts
De oplossing is net zoals die voor bier: gewoon doordrinken!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
net 1 ophaal er over een uurtje wel weer 1 ( Grote koppen
)
Dat is ook 1 van de weinig banken die er echt amper last van heeftquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Kredietcrisis? Nooit van gehoord!
Rabobank boekt winst van 2,8 miljard euro
Dat is ideaal idd. had hier ook altijd een grote, maar er is een reorganisatie, waardoor ik nu steeds van die kartonnen disposables heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
net 1 ophaal er over een uurtje wel weer 1 ( Grote koppen
)
quote:
Cheers!quote:
Hear hear!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De oplossing is net zoals die voor bier: gewoon doordrinken!
Graag gedaan hoorquote:
Goedemiddag.quote:
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Jeweettoch!
Heb er alleen geen koekjes bij...Heb jij nog wat?
Jammer! Volgende keer beter dan maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeEn geen eieren, dus kan ook geen cake bakken
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeEn geen eieren, dus kan ook geen cake bakken
Juhquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jammer! Volgende keer beter dan maar.
Kan ik wéér gaan dwijlenquote:
Ik ben geen meneer, en ik héét geen Timmers en ik heb geen klachtenquote:Beste heer Timmers,
Hierbij laten wij u weten dat we uw klacht hebben ontvangen en deze zo snel mogelijk in behandeling gaan nemen.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice.
stuurt dat met smilie terugquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:34 schreef Pien85 het volgende:Ik krijg net een email van de vodafone klantenservice...
[..]
Ik ben geen meneer, en ik héét geen Timmers en ik heb geen klachten
iemand heeft je emailadres misbruiktquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik krijg net een email van de vodafone klantenservice...
[..]
Ik ben geen meneer, en ik héét geen Timmers en ik heb geen klachten
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stuurt dat met smilie terug![]()
die regel!
en eronder gegroet Fok- Forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |