quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Psst.. CGM: Het is 1 en hetzelfde meidje hoor.
Na verloop van tijd zie je de verschillen wel hoor, zelfs ik kan nu al gezichten en namen bij elkaar onthouden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die oosterlingen lijken veel op elkaar
.
heb je er 1 gehad heb je een stuk of 10 gehad.
en als het uitgaat lijken ze allemaal op elkaar![]()
leest ze meequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Na verloop van tijd zie je de verschillen wel hoor, zelfs ik kan nu al gezichten en namen bij elkaar onthouden.![]()
Maar deze is zo licht van huidskleur () dat ze wel opvalt als ze hier over straat loopt of zo.
dat moet je maar denk ik maar niet vertalen / vertellen :quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Plus dat er meer dan voldoende 'voorraad' van is, dus als je er 1 hebt gehad, dan wil je vast meer.
Ze zit op Bali - een uurtje vliegen van hier - en lees zeker niet mee. Al doet ze dat wel dan heeft ze toch geen idee waar het over gaat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leest ze mee?
(vertaal je alles wat wij zeggen?)
hoe vatte ze dat op ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze zit op Bali - een uurtje vliegen van hier - en lees zeker niet mee. Al doet ze dat wel dan heeft ze toch geen idee waar het over gaat.Heb al een paar keer 'misvertaald' als landgenoten alhier weer eens loslippig waren.. ('Geil ding!' dat soort taal) whehe...
Moah, ze is vrij open over dergelijke dingen, en ziet zelf ook wel hoe Indonesie werkt. Tussen zien en herkennen zit een flinke stap, dus die heeft ze al gemaakt. Zijn toch pluspunten voor haar. Nuchtere meid met flink wat levenservaring.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat moet je maar denk ik maar niet vertalen / vertellen :![]()
Prima hoor, ze kon er wel om lachen. Ze zal het wel vaak horen gezien de lichte huidskleur (erg gewild/geliefd) en toch niet onaantrekkelijke voorkomen.quote:
ik heb ze opgeslagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wacht twee minuten en klik dan weer op die eerdere links.
Laten doen ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb een vriendingek!
hoef ik nog niet eens te doen
Ik zie niets hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wacht twee minuten en klik dan weer op die eerdere links.
beetje sneller klikken.. wat ff 10 minuten of zo.. flash-disk is in gebruik.. ik geef wel een seintje als je weer kunt klikken.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |