20 april misschien al voor een deel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg wandelende treinenencyclopedie, weet jij wanneer we eindelijk van die godvergeten hoerigeICK
-meuk verlost zijn op de 1900?
Sterker nog, per 20 april worden de laatste ICK-stammen in de 1900 vervangen door ICR: http://www.somda.nl/www/forum/6460/.quote:
quote:Tot slot een preview op de wijzigingen per 20 april: VIRM vervangt dan alle ICR in de 3100 en het ICR vervangt de laatste ICK's in de 1900.
Ik heb ook weer eens in dat subforum gepostquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef DaMart het volgende:
Best een vermakelijk TTK-topic: HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?
Jij moet er niet dagelijks mee reizenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\
Ik hoop nog lang nietmaar ik vrees dat we het eind van dit jaar niet meer gaan halen
Mooi. Die dag gaat hier de vlag uitquote:
Er staat dat het de laatste ICK's zijn die eruit gaan. Net als 29 Plan V's en een Plan T trouwens. SLT gaat dan echt zijn intrede doen in de 9800.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
staat daar ook welke ritten er als laatste met ICK gereden worden? En rijdt er mss nog wat in de 1500?? Of is het per 20-4 definitief afgelopen?
Oh die dikke negerinnen met die zestien koffers, die ken ik jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef MPG het volgende:
Te smalle deuren, waardoor klapjosti's er een uur over doen in- of uit te stappen. Etc.![]()
Hij is leuk!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef DaMart het volgende:
Best een vermakelijk TTK-topic: HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?
Ja, want bijvoorbeeld een VIRM heeft met zijn brede deuren en fatsoenlijke treeplanken een instap die ook voor deze figuren fatsoenlijk te maken is. waardoor de doorstroom aanzienlijk beter is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die dikke negerinnen met die zestien koffers, die ken ik ja![]()
Jaaaa dat is ECHT wel de schuld van die trein
Waarom denk je dat er Verhuisbedrijven bestaan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, want bijvoorbeeld een VIRM heeft met zijn brede deuren en fatsoenlijke treeplanken een instap die ook voor deze figuren fatsoenlijk te maken is. waardoor de doorstroom aanzienlijk beter is.
Mja, en als je er wat van zegt worden ze boosquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er Verhuisbedrijven bestaan?![]()
Serieus, als je ziet wat mensen tegenwoordig allemaal in de trein menen te moeten meeslepen, en het liefst in de gierende ochtendspits...
ja, die lui die precies een halve meter buiten de deur ineens alles moeten uitklappen etc. Dezelfde mensen die precies bovenaan de roltrap 5 seconden nodig hebben om hun kuthoerenkoffer uit te klappen. Wel meestal vrouwen, trouwens. De heer in het verkeer laat ze in leven, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, en als je er wat van zegt worden ze boos.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, die lui die precies een halve meter buiten de deur ineens alles moeten uitklappen etc. Dezelfde mensen die precies bovenaan de roltrap 5 seconden nodig hebben om hun kuthoerenkoffer uit te klappen. Wel meestal vrouwen, trouwens. De heer in het verkeer laat ze in leven, zullen we maar zeggen.
Hey, niet alle vrouwen jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is niet voor niks hoor, dat ik al eerder pleitte voor een straatverbod voor vrouwen in de spits.
Nee, die vrouwen die ruimtelijk inzicht tentoon spreiden worden geëxcuseerd. Net zoals die cirkels die vierkant zijn.quote:
Oh, dan mag ik gewoon over straat in de spitsquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die vrouwen die ruimtelijk inzicht tentoon spreiden worden geëxcuseerd. Net zoals die cirkels die vierkant zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |