abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_236040
Het moet toch niet gekker worden
You're no good for me, I don't need nobody... don't need no one that's no good for me...
pi_236041
.."don't need no one that's no good for me.."

ijzersterke CD.

Oei!

Een volkomen off topic post.

Mij wacht de Wrath of WSCM (Wannabe So Called Moderator).

pi_236042
Zometeen nog een TV en een video. Kan Ruud zijn behoeften bevredigen in het samenzijn van een HP-videootje...
You're no good for me, I don't need nobody... don't need no one that's no good for me...
pi_236043
Als ze films gaan kiezen, ben ik benieuwd naar Ruud´s keuze! " Hoor de Tiroler bedjes kraken op de Alpendaken " ? Of toch Emanuelle dell 1 t/m 4 ?
Correct me if I´m wrong!!
pi_236044
heb ik wat gemist???....cd speller?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_236045
En weer 1 !!! Sluiten deze topic !
Van alles is weer waardeloos

pi_236046
FF een reactie op de post van Juffrouw Jannie. Hoezo sluiten? Deze topic is gewoon een reactie op de wijze waarop Veronica de kluit zit te belazeren. Nu staat er weer een CD-speler in huis. En wat straks weer? Het lijkt net op de situatie van een paar weken terug. Bianka klaagt dat ze geen pen en papier krijgt om een soort dagboek bij te houden. Hoe het verder met Bianka is afgelopen weten we allemaal. En wat heeft Veronica eergisteren gegeven... een pen en papier om een dagboek bij te houden. Daarom deze topic over een CD-speler. Topic verwijderen.... dacht het niet!
pi_236047
quote:
op 11-06-1999 om 10:23 PM schreef Prodigy het volgende:
Het moet toch niet gekker worden

OK.je hebt gelijk! Maar als je een topic opent zet er dan bij je eerste bericht iets meer bij dan "Het moet toch niet gekker worden" , dan weet iedereen wat je precies bedoelt.
Misschien reageerde ik te snel, maar ik snapte pas later waar het over ging. Ik dacht dat het weer een onzin topic was. Dat gebeurd de laatste paar dagen nogal.

Van alles is weer waardeloos

pi_236048
Zeg ik zaterdagavond nog: eerst een CD-speler en wat daarna dan: zeker een TV en een video. Wat krijgen we zondagavond: een TV en een video! Veronica heeft zeker meegekeken en gedacht: wat een goed idee van die Prodigy... Nou Veronicaboys, een bedankje (liefs cash) stel ik zeer op prijs!
  maandag 8 november 1999 @ 22:33:00 #10
1390 pink
auto doet t altijd ! ja toch?
pi_236049
hidihi ff testje
pi_236050
En een mooi testje Pink.

Even voor the record: het was een cd-speler/cassettedeck combinatie. En ik vraag me dan weer af of er ook een radio in zat (en of ze niet eventjes het nieuws of zou hadden willen hebben kunnen geworden geluisterd).

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')