Jaah, hoeloe-boeloe & ze introduceerde zich met: allo, Imme Lohdde, im mie bröh die Eufe oidquote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef mista het volgende:
Ik herinner me opeens dat ik vroeger (op zondagochtend?) regelmatig naar een kinderserie keek, waarin een meisje zat die op haar navel kon drukken en vervolgens onzichtbaar werd en allemaal onzedelijke dingen uithaalde![]()
wie?
Is dit de andere?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wow, dat kan inderdaad goed kloppen. Dan zit ik twee films helemaal door elkaar te halen.Bedankt in ieder geval!
JOOAAAH!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:22 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Is dit de andere?
http://www.imdb.com/title/tt0096869/
Anthony Bourdain No Reservationsquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:47 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een keer op zaterdagmiddag op discovery channel een programma gezien wat over eten ging in verschillende landen. De titel weet ik niet meer maar het was met een presentator met een oorbel (dat vond ik totaal niet bij hem passen vandaar dat ik het nog weet).
Weet iemand hoe dit programma heet en of het nog op discovery channel wordt uitgezoden?
jaaa geweldig!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jaah, hoeloe-boeloe & ze introduceerde zich met: allo, Imme Lohdde, im mie bröh die Eufe oid![]()
Tnx dat is het. Is dat nog op discovery eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Anthony Bourdain No Reservations
denk ik
Lijkt een beetje op "The Larry Sanders Show"quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:55 schreef Revenge2005 het volgende:
ik ben op zoek naar een film van de jaren 70 of 80
het is een comedy
Het gaat over een comediant die zijn eigen show heeft op NBC , verslaafd is aan een soort drugs / pillen ?
heeft een hele staff aan comedianten als writers , waaronder een rus en ik geloof een joodse vent/vrouw
in de show gaan de grappen meestal tegen of over elkaar , en dan vooral gericht tegen de rus
ik weet ook nog dat 1 van de comedianten in die film zwanger was
Wie oh wie kan me helpen
meestal worden er ten koste van de rus grappen gemaakt
Yepquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef Stansfield het volgende:
Tnx dat is het. Is dat nog op discovery eigenlijk?
Rembo & Rembo?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:19 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een serie van villa achterwerk (geloof ik?)
't gaat altijd over niksen de hoofdrol word gespeeld door een acteur die een meisje speeld met vlechtjes een bril op (en zo'n ontstoken ooglapje volgens mij) en 't belangrijkste wat er meestal gebeurde in die serie was het uitsmeren van poep ofzo... kom alleen niet op de naam
quote:ontstoken ooglapje
Ik moest hier aan denken: The Future is wildquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan me herinneren flink wat jaren geleden een docu gezien te hebben op discovery. Het begon eerst te vertellen over hoe het nu is, en daarna werd er vertelt en laten zien hoe het universum in de toekomst eruit ziet na telkens een aantal jaren(soort timeline). Je krijgt beelden van de zon te zien, de aarde die dan woestijn is. Ook zie je zwarte gaten voorbij komen.
Als iemand dit voor mij kan vinden dan zou dat echt top top top zijn!
Ik zat even te kijken en dat is hem niet. De nadruk werd toch vooral gelegd op hoe het universum eruit ziet(gaat zien)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken: The Future is wild
Fuck die heb ik vorige week nog gezien.... ging het erover van "10 years after human" etc?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken: The Future is wild
Die komische serie lijkt me "Pril Geluk" met Halina Reijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef LindaV84 het volgende:
Ik zoek de titel van een serie en van een film.
De serie is een Nederlandse komedie serie, ik denk uit de 2e helft van de jaren 90. Het gaat over een man en vrouw die allebei 2 puberende kinderen hebben en gaan trouwen/samenwonen. Alleen hebben niet alleen de volwassenen een relatie met elkaar, maar ook de jongste zoon en dochter. Ik heb geen idee meer welke acteurs er in speelden of op welke zender het werd uitgezonden. Als ik het me goed herinner is het een serie vergelijkbaar met Oppassen! of Kinderen geen bezwaar (alleen dan wat minder populair), maar ik kan er nergens wat over vinden...
De tweede is een film die volgens mij in de jaren 90 op tv is geweest. Het enige wat ik me er van kan herinneren is dat het over een seriemoordenaar ging, die de gezichten van zijn slachtoffers bewaarde in glazen potten. Naar mijn idee moet deze scene waarin je die potten ziet tegen het einde van de film zijn. Verder weet ik niks mbt de verhaallijn/acteurs, maar ben ik gewoon heel benieuwd welke film dat dit geweest kan zijn. Iemand enig idee?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Die komische serie lijkt me "Pril Geluk" met Halina Reijn.
En die scene met gezichten in glazen potten, zat die niet in "Surviving the Game" met Rutger Hauer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |