abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 23:17:57 #276
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_69812115
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef mista het volgende:
Ik herinner me opeens dat ik vroeger (op zondagochtend?) regelmatig naar een kinderserie keek, waarin een meisje zat die op haar navel kon drukken en vervolgens onzichtbaar werd en allemaal onzedelijke dingen uithaalde

wie?
Jaah, hoeloe-boeloe & ze introduceerde zich met: allo, Imme Lohdde, im mie bröh die Eufe oid
Wat je vindt, ...
pi_69849607
Ik zoek een tekenfilm serie die de voetbalspelregels uitlegde. Het heette voetbal verhalen, maar ik denk dat de engelse naam football stories is. Op het einde was een fair play lied. Iemand? Heeft iemand een website of iets waar ik meer over deze serie te weten kan komen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 01:22:38 #278
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_69849959
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Wow, dat kan inderdaad goed kloppen. Dan zit ik twee films helemaal door elkaar te halen. Bedankt in ieder geval!
Is dit de andere?
http://www.imdb.com/title/tt0096869/
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_69859345
Ik zoek een ( brits\engels ) vis TV programma:

In de jaren 90 kwam het rond 5 uur op tv op zaterdag of zondag. Het werd gepresenteerd door 2 engelse mannen die eigenlijk ook wel een komisch duo zouden kunnen zijn. Het programma draaide vooral om het vissen op karper en ze bezochten verscheidene engelse 'vijvertjes'.

1 scene die me in het bijzonder bijstaat is dat ze met zijn 2-en in een boom zitten. De 1 heeft op een gegeven moment een karper aan de lijn en zit echt van: Wat nu? Dus die andere zegt van, je kan hier wel staan dus spring maar in het water. Je raadt het al...hij gaat helemaal kopje onder

Wie o wie kan me de naam van deze serie vertellen?! Google en youtube brachten geen oplossing!

Bij voorbaat dank!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:31:09 #280
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_69869179
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:22 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Is dit de andere?
http://www.imdb.com/title/tt0096869/
JOOAAAH!
pi_69911914
Ik heb een keer op zaterdagmiddag op discovery channel een programma gezien wat over eten ging in verschillende landen. De titel weet ik niet meer maar het was met een presentator met een oorbel (dat vond ik totaal niet bij hem passen vandaar dat ik het nog weet).

Weet iemand hoe dit programma heet en of het nog op discovery channel wordt uitgezoden?
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:02:21 #282
46794 Berkery
Fat bastard
pi_69912563
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:47 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een keer op zaterdagmiddag op discovery channel een programma gezien wat over eten ging in verschillende landen. De titel weet ik niet meer maar het was met een presentator met een oorbel (dat vond ik totaal niet bij hem passen vandaar dat ik het nog weet).

Weet iemand hoe dit programma heet en of het nog op discovery channel wordt uitgezoden?
Anthony Bourdain No Reservations

denk ik
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:11:46 #283
44833 mista
Bebogeen
pi_69912951
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:17 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Jaah, hoeloe-boeloe & ze introduceerde zich met: allo, Imme Lohdde, im mie bröh die Eufe oid

jaaa geweldig!!!!
pi_69914477
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:02 schreef Berkery het volgende:

[..]

Anthony Bourdain No Reservations

denk ik
Tnx dat is het. Is dat nog op discovery eigenlijk?
pi_69921227
ik ben op zoek naar een film van de jaren 70 of 80

het is een comedy
Het gaat over een comediant die zijn eigen show heeft op NBC , verslaafd is aan een soort drugs / pillen ?
heeft een hele staff aan comedianten als writers , waaronder een rus en ik geloof een joodse vent/vrouw

in de show gaan de grappen meestal tegen of over elkaar , en dan vooral gericht tegen de rus
ik weet ook nog dat 1 van de comedianten in die film zwanger was

Wie oh wie kan me helpen

meestal worden er ten koste van de rus grappen gemaakt

[ Bericht 2% gewijzigd door Revenge2005 op 11-06-2009 01:11:05 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:44:57 #286
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_69962897
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:55 schreef Revenge2005 het volgende:
ik ben op zoek naar een film van de jaren 70 of 80

het is een comedy
Het gaat over een comediant die zijn eigen show heeft op NBC , verslaafd is aan een soort drugs / pillen ?
heeft een hele staff aan comedianten als writers , waaronder een rus en ik geloof een joodse vent/vrouw

in de show gaan de grappen meestal tegen of over elkaar , en dan vooral gericht tegen de rus
ik weet ook nog dat 1 van de comedianten in die film zwanger was

Wie oh wie kan me helpen

meestal worden er ten koste van de rus grappen gemaakt
Lijkt een beetje op "The Larry Sanders Show"
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:21:49 #287
46794 Berkery
Fat bastard
pi_69963674
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef Stansfield het volgende:

Tnx dat is het. Is dat nog op discovery eigenlijk?
Yep

Klik
pi_69963924
Ik kan me herinneren flink wat jaren geleden een docu gezien te hebben op discovery. Het begon eerst te vertellen over hoe het nu is, en daarna werd er vertelt en laten zien hoe het universum in de toekomst eruit ziet na telkens een aantal jaren(soort timeline). Je krijgt beelden van de zon te zien, de aarde die dan woestijn is. Ook zie je zwarte gaten voorbij komen.

Als iemand dit voor mij kan vinden dan zou dat echt top top top zijn !
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:19:59 #289
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_70002400
Ik zoek een serie van villa achterwerk (geloof ik?)
't gaat altijd over niks en de hoofdrol word gespeeld door een acteur die een meisje speeld met vlechtjes een bril op (en zo'n ontstoken ooglapje volgens mij) en 't belangrijkste wat er meestal gebeurde in die serie was het uitsmeren van poep ofzo... kom alleen niet op de naam
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:25:24 #290
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70003878
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:19 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een serie van villa achterwerk (geloof ik?)
't gaat altijd over niks en de hoofdrol word gespeeld door een acteur die een meisje speeld met vlechtjes een bril op (en zo'n ontstoken ooglapje volgens mij) en 't belangrijkste wat er meestal gebeurde in die serie was het uitsmeren van poep ofzo... kom alleen niet op de naam
Rembo & Rembo?
quote:
ontstoken ooglapje
quote:
ontstoken ooglapje
quote:
ontstoken ooglapje
quote:
ontstoken ooglapje
pi_70016141
Ja rembo en rembo moet het zijn:

pi_70019965
Tampie!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:35:05 #293
46794 Berkery
Fat bastard
pi_70050164
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan me herinneren flink wat jaren geleden een docu gezien te hebben op discovery. Het begon eerst te vertellen over hoe het nu is, en daarna werd er vertelt en laten zien hoe het universum in de toekomst eruit ziet na telkens een aantal jaren(soort timeline). Je krijgt beelden van de zon te zien, de aarde die dan woestijn is. Ook zie je zwarte gaten voorbij komen.

Als iemand dit voor mij kan vinden dan zou dat echt top top top zijn !
Ik moest hier aan denken: The Future is wild
pi_70054496
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:35 schreef Berkery het volgende:

[..]

Ik zat even te kijken en dat is hem niet. De nadruk werd toch vooral gelegd op hoe het universum eruit ziet(gaat zien)
pi_70054601
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:35 schreef Berkery het volgende:

[..]

Fuck die heb ik vorige week nog gezien.... ging het erover van "10 years after human" etc?
Naja ik kan het donderdags voor je opzoeken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70152295
Ik zoek de titel van een serie en van een film.

De serie is een Nederlandse komedie serie, ik denk uit de 2e helft van de jaren 90. Het gaat over een man en vrouw die allebei 2 puberende kinderen hebben en gaan trouwen/samenwonen. Alleen hebben niet alleen de volwassenen een relatie met elkaar, maar ook de jongste zoon en dochter. Ik heb geen idee meer welke acteurs er in speelden of op welke zender het werd uitgezonden. Als ik het me goed herinner is het een serie vergelijkbaar met Oppassen! of Kinderen geen bezwaar (alleen dan wat minder populair), maar ik kan er nergens wat over vinden...

De tweede is een film die volgens mij in de jaren 90 op tv is geweest. Het enige wat ik me er van kan herinneren is dat het over een seriemoordenaar ging, die de gezichten van zijn slachtoffers bewaarde in glazen potten. Naar mijn idee moet deze scene waarin je die potten ziet tegen het einde van de film zijn. Verder weet ik niks mbt de verhaallijn/acteurs, maar ben ik gewoon heel benieuwd welke film dat dit geweest kan zijn. Iemand enig idee?
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:57:15 #297
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70152356
dat is toch gewoon kinderen geen bezwaar?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70153323
Kinderen geen bezwaar is idd een vergelijkbare serie, van nu. Ik zag er laatst toevallig een aflevering van, vandaar dat ik aan deze oude serie dacht. De komedie serie die ik bedoel moet zeker uitgezonden zijn ergens tussen 1996 en 2002, want ik zat nl. toen op de middelbare school .
Het gezin uit de serie bestond uit een man, vrouw, 2 zonen, 2 dochters. Ik heb ook geen idee of de serie 1 of meerdere seizoenen is uitgezonden...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:57:37 #299
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_70156438
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef LindaV84 het volgende:
Ik zoek de titel van een serie en van een film.

De serie is een Nederlandse komedie serie, ik denk uit de 2e helft van de jaren 90. Het gaat over een man en vrouw die allebei 2 puberende kinderen hebben en gaan trouwen/samenwonen. Alleen hebben niet alleen de volwassenen een relatie met elkaar, maar ook de jongste zoon en dochter. Ik heb geen idee meer welke acteurs er in speelden of op welke zender het werd uitgezonden. Als ik het me goed herinner is het een serie vergelijkbaar met Oppassen! of Kinderen geen bezwaar (alleen dan wat minder populair), maar ik kan er nergens wat over vinden...

De tweede is een film die volgens mij in de jaren 90 op tv is geweest. Het enige wat ik me er van kan herinneren is dat het over een seriemoordenaar ging, die de gezichten van zijn slachtoffers bewaarde in glazen potten. Naar mijn idee moet deze scene waarin je die potten ziet tegen het einde van de film zijn. Verder weet ik niks mbt de verhaallijn/acteurs, maar ben ik gewoon heel benieuwd welke film dat dit geweest kan zijn. Iemand enig idee?
Die komische serie lijkt me "Pril Geluk" met Halina Reijn.
En die scene met gezichten in glazen potten, zat die niet in "Surviving the Game" met Rutger Hauer?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_70184383
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:57 schreef Patch het volgende:

[..]

Die komische serie lijkt me "Pril Geluk" met Halina Reijn.
En die scene met gezichten in glazen potten, zat die niet in "Surviving the Game" met Rutger Hauer?

Idd 'Pril geluk'! Dank je . Jammer dat er online geen beeldmateriaal van te vinden is, gezien ik me Halina Reijn in 'Pril geluk' niet meer zo voor de geest kan halen.

Die film van Rutger Hauer zegt me eigenlijk niks. Heb 'm even gegoogled, maar daar word ik ook niet zo veel wijzer van. Heb/weet je toevallig een filmpje van de scene die je bedoelt? Dan kan ik checken of het klopt met mijn vage herinnering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')