abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3725178
Ode aan de Onderijen 7

Zelfs het verlaten van dit lege huis, waar geen liefde meer woont, is lastig. Maar met mijn verlaten laat ik een beschermer achter. Het dak boven mijn hoofd. De muren om me heen, die me gek maakte en verborgen. De deuren, open voor vrienden, gesloten voor de kou en op slot voor de nacht. Het gras waar ik met kinderen uit de buurt op gespeelde, waar sneeuwpoppen, fietsen en bbqs op gestaan hebben, en wat nooit zo groen wilde worden als bij de buren.
Maar toch voelde het huis al maanden leeg Het heeft zoveel meegemaakt. Geboorte en verlies van kinderen. Talloze verbouwingen en nooit echt af. Regen, sneeuw en hitte golven. Maar nu is het leeg, of bijna leeg. De meeste zijn vertrokken en namen alleen herinneringen mee. Wat achter blijft is een leeg omhulsel.
Ik hoop dat er andere bewoners komen die het weer vullen met leven en vreugde.

Miesjel

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 5 april 2002 @ 11:41:21 #2
25906 The_Fox
There is only one real Fox®
pi_3731632
(Dus?)
Veni Vidi Vici
  vrijdag 5 april 2002 @ 11:42:52 #3
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3731653
mooi geschreven
Of het handig is, is een tweede...
  vrijdag 5 april 2002 @ 11:47:31 #4
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_3731743
Heel erg mooi, en herkenbaar..
En en tegelijk.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_3736340
quote:
Op donderdag 04 april 2002 19:04 schreef Miesjel het volgende:
Ode aan de Onderijen 7

Het dak boven mijn hoofd. De muren om me heen, die me gek maakte en verborgen. De deuren, open voor vrienden, gesloten voor de kou en op slot voor de nacht.

Jij heb tenminste nog een huis! Ik woon (voor 2 weekies hoor) in een caravan!!
pi_3740484
Wat mooi, wat herkenbaar! Ik zie een huis waarin ik gewoond heb ook altijd op deie manier en wens voor het huis dat er fijne nieuwe mensen in komen wonen...
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')