En Baantjer.quote:
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:05 schreef Specularium het volgende:
Ook eens met golfer dat Marnix te laag is beoordeeld door de onwetendheid van de andere kandidaten.
Met name het gebied tussen z'n ogen is raar... is het een monobrauw die hardhandig verwijderd is, zit er een deuk in z'n hoofd? Vragen, vragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marnix: de rare vorm van z'n hoofd![]()
Je moet als persoon ook leuk zijn. Je eten kan wel top zijn maar het geheel van de avond moet vermakelijk zijn. Eigenlijk moeten ze en een cijfer geven voor het eten en een apart cijfer voor de rest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eensMarnix is tot nu toe de èchte kok in de groep; origineel eten, helemaal niet simpel en het leek me ook nog heerlijk!
Idd zeg!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef Principessa het volgende:
Oh en lucy, wat een zuur wijf is dat zeg. Ze zegt het wel met een glimlach, maar ze mekkert echt overal over, juk.
In iedergeval na het drinken van rode Lindeman...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:17 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat ik vooral deze week heb geleerd is, dat je je gebit goed moet verzorgen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:17 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat ik vooral deze week heb geleerd is, dat je je gebit goed moet verzorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |