Dat was inderdaad een beetje jammer om te zien dat ook hij geen uitzondering is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:23 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Waarom zijn veel marokkanen zo snel beledigd? Ze hebben dan ook gelijk een hele akelige gezichtsuitdrukking. Simo was daarop geen uitzondering. Hartstikke vriendelijke jongen door de dagen heen, maar bij het minste of geringste is het hommeles.
Tsja weet niet wat hij had. In het begin van de week kwam hij leuker over als op het eind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:23 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Waarom zijn veel marokkanen zo snel beledigd? Ze hebben dan ook gelijk een hele akelige gezichtsuitdrukking. Simo was daarop geen uitzondering. Hartstikke vriendelijke jongen door de dagen heen, maar bij het minste of geringste is het hommeles.
Ik weet niet precies hoe snel Net5 is maar het gaat per dag, en voor twaalven staat de uitzendingquote:Op maandag 9 maart 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
staan de afleveringen overigens meteen online? Of pas nadat de hele week geweest is?
ok...quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
Meheheh.
De ex van Jan heeft ook nog de weg gevonden naatr het Viva-forum:
Jan de kapper
Ik keek gisteren ook en wil toch mijn verhaal kwijt over Jan de kapper das namelijk mijn vroegere ex vriendje
Wat is het een arrogante kwal kan er niet meer van zeggen zo als hij er uit ziet zo is hij ook zijn hele wereldje draaid alleen om hem zo lang hij maar in de belangstelling staat.
Tis een vies goor manneke en blijf er uit de buurt want voor je het weet plant hij je ergens achter een raam.
Dat net5 zo iemand op tv wil hebben daar kan ik niet over uit
--------------------------------------------------------------------------------
Nee gelukkig heb ik geen kinderen van jan overgehouden.
Jan heeft nog nooit een sport school van binnen gezien en ik ben tog 3 jaar met hem samen geweest die spieren heeft hij van het spuiten van anabolen als je goed keek zag je die dikke pens van hem welke bodybuilder heeft er nu zo dikke buik?
de kapsalon die hij heeft heb ik voor hem betaald dus op scheppen kan hij goed van ander mans geld
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/27935/40
Gefrustreerde exen zouden ze preventief moeten opsluiten.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
Meheheh.
Vies goor manneke, arrogante kwal....liefde maakt echt blind!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
Meheheh.
Jan de kapper
Ik keek gisteren ook en wil toch mijn verhaal kwijt over Jan de kapper das namelijk mijn vroegere ex vriendje
Wat is het een arrogante kwal kan er niet meer van zeggen zo als hij er uit ziet zo is hij ook zijn hele wereldje draaid alleen om hem zo lang hij maar in de belangstelling staat.
Tis een vies goor manneke en blijf er uit de buurt want voor je het weet plant hij je ergens achter een raam.
Dat net5 zo iemand op tv wil hebben daar kan ik niet over uit
--------------------------------------------------------------------------------
Nee gelukkig heb ik geen kinderen van jan overgehouden.
Jan heeft nog nooit een sport school van binnen gezien en ik ben tog 3 jaar met hem samen geweest die spieren heeft hij van het spuiten van anabolen als je goed keek zag je die dikke pens van hem welke bodybuilder heeft er nu zo dikke buik?
de kapsalon die hij heeft heb ik voor hem betaald dus op scheppen kan hij goed van ander mans geld
Aan haar typgedrag kan ik al wel deels afleiden dat ze niet de meest heldere ster aan de hemel is.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Vies goor manneke, arrogante kwal....liefde maakt echt blind!
Correct.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefrustreerde exen zouden ze preventief moeten opsluiten.
Oh dat vond ik dan wel weer mee vallen; er is tenminste sprake van interpunctie!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan haar typgedrag kan ik al wel deels afleiden dat ze niet de meest heldere ster aan de hemel is.
Het zou er zomaar mee te maken kunnen hebben.
ja, haar stem was inderdaad wat schril.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:01 schreef Killer_Mom het volgende:
van die woonbootmevrouw krijg ik oorpijn,
zij gaat de hele week de aandacht opeisen, schat ik zo, kommentaar leveren op wat niet goed is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, haar stem was inderdaad wat schril.
Dat denk ik ook, echt zo'n zeikerd.quote:zij gaat de hele week de aandacht opeisen, schat ik zo, kommentaar leveren op wat niet goed is.
Ik vermoed dat die politie-agent, die zo graag wil winnen, het meeste commentaar gaat leveren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:11 schreef Killer_Mom het volgende:
zij gaat de hele week de aandacht opeisen, schat ik zo, kommentaar leveren op wat niet goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |