uhuh...quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:33 schreef Armageddon het volgende:
PM mij hierna met je rekeningnummer en ik stort je het geld direct terug.
ja alleen gaat dit topic niet over wakker nederland hehquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef Sena het volgende:
Komt dit jou even goed uit: 'Wakker Nederland' heeft genoeg leden
ow ik dacht dat wakker nederland stond voor de wned van pownedquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen gaat dit topic niet over wakker nederland heh
Volgens mij behoort zij niet tot het deel wakker Nederland.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen gaat dit topic niet over wakker nederland heh
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:01 schreef Killer_Mom het volgende:
ik geef het nu al op, ze zijn nu al drammend bezig, en nog meer onnodige onzin troep op TV , NO Thanks.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:34 schreef rednasje1987 het volgende:
Meen je dit serieus?
zoja, triest mannetje, dat powned voegt niks toe, onzinzendertje
Zo is dat! Eens wat anders dan die standaard rommel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:08 schreef SharQueDo het volgende:
Ik had eerst zoiets van: "Kanker op met die troep", maar na de eerste aflevering gezien te hebben ben ik toch maar lid geworden.
Dank je. Blij te zien dat er nog mensen zijn die ergens vertrouwen in hebben. Ik zal julie gerust stellen. Je krijgt echt je centen terug. Ik ben niet zoals SHE met d'r nepactie.quote:
nepactie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank je. Blij te zien dat er nog mensen zijn die ergens vertrouwen in hebben. Ik zal julie gerust stellen. Je krijgt echt je centen terug. Ik ben niet zoals SHE met d'r nepactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |