SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.![]()
Een Turk, een Amerikaan en een Nederlander staan op de Eifeltoren. Opeens gooit de Amerikaan een televisie naar beneden. Vragen de andere twee verbaast: "Waarom doe je dat?" "O," antwoord de Amerikaan. "Toch genoeg van." Daarna gooit de Turk een lamp naar beneden. Vragen de andere twee: "Waarom doe je dat nou?" Zegt de Turk: "O, toch genoeg van." Dan gooit de Nederlander opeens de Turk naar beneden. Vraagt de Amerikaan verbaast: "Waarom doe je dat?" En het antwoord:''O, hebben we toch genoeg van."Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Wat moet je doen als een Turk uitgaat? Hem opnieuw aansteken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:41 schreef MASD het volgende:
Waarom hebben Hollanders grote neusgaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...![]()
Wat is het verschil tussen een dode Turk en een dood konijn? Bij het konijn staan remsporen.
Hoe heet de Islamietische versie van "Alice in Wonderland?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In moppen worden nu eenmaal vaak dingen uitvergroot. Of het nou om Belgen, Marokkanen, Turken, Nederlanders of Antillianen gaat. Waarom moppen over bijv. Marokkanen discriminerend zouden zijn en een mop over Belgen opeens niet, ontgaat me.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is vooral erg onnozel en misplaatst geneuzel. De 2e van jou over De Belgen kan ik overigens wel waarderen, maar geforceerde en - uit onwetendheid geboren - discriminerende etc. "moppen" vind ik persoonlijk nogal sad.
Het is ook maar een voorkeur. Game on, if you feel like.
Zitten erg grappige tussen trouwens hierboven!
Stop the world, I want to get out.![]()
Hoe noem je een homo-neger?
Isla-mietje
Hoe heet de vloerbedekking van een moslim?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:46 schreef delano.888 het volgende:
Hoe noem je een homo-neger?
Isla-mietje
Islaminaat
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:35 schreef Sena het volgende:
Wat is een Turkse vrouw op een fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
grappen over zwakzinnigen als jij mag je niet makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef MASD het volgende:
Weet iemand grappen over Spanjaarden eigenlijk.
![]()
Komt een Spanjaard bij de dokter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef MASD het volgende:
Zegt de dokter: Ruim je het wel zelf op
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Moet wel sinds die paellahunden ons meer dan 80 jaar hebben lopen fucken...................................................................................................................................................![]()
Dan krijg je grappen over sinterklaas . . .quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef MASD het volgende:
Ik denk dat je in Portugal moet wezen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef MASD het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: