quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:31 schreef Pacmaniac het volgende:
Waarom komt er in Marokko zo weinig kanker voor?
Al die kankerlijers zitten hier!
Gelukkig heb jij wel wat in te brengen NOT. Humorloze zoutzak.quote:
quote:
Van hetzelfde kaliber als: Wat is een Turkse vrouw op een fiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn veelste bang voor kamervragen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom niet een keer nederlandergrappen zoals die van laagste prijs
Zo moeten ze.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Dus ik in de sauna zo tegen zo'n Scandinaviėr: hee Noor, ik Fin dat je Zweed:D:"(:D.
Het is vooral erg onnozel en misplaatst geneuzel. De 2e van jou over De Belgen kan ik overigens wel waarderen, maar geforceerde en - uit onwetendheid geboren - discriminerende etc. "moppen" vind ik persoonlijk nogal sad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel wat in te brengen NOT. Humorloze zoutzak.
Komt een neger bij de dokter, zegt de dokter, maak je het zelf even schoon?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Komt een neger bij de dokter.
Zegt de dokter: Ha ik zie het al zo precies he, gangreen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
op welke belgische site kijk jij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:38 schreef IHVK het volgende:
Vraag: Hoe krijg je 30 Hollanders in een Kever? Antwoord: Je gooit er gewoon een Euro in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |