Heb je die preview nou al bekeken??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
daar gaat het niet om dat het weinig inpact heeft zien we pas een week later!
sommige mensen willen gewoon NIETS weten van previews of willen iig de KEUS hebben
en laten we eerlijk zijn zo moeilijk is het niet om spoiler tags te plaatsen of wel?
Dat is een fout ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:08 schreef planethugo het volgende:
volgens IMDB is er volgende week geen aflevering?
[..]
opgelucht isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een fout ja.
http://www.tv.com/24/show/3866/episode_listings.html
misschien had hij wel niks met dubaku van doen, en ging alles tussen hun rechtstreeks naar jumaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Waarom stond dat personage van Jon Voight eigenlijk niet op die Dubaku lijst? Tenminste, daar ga ik vanuit. Knap hoe hij dat geflikt heeft dan. Ryan Burnett stond er dus wel op en die wist ook van de aanval op het witte huis af.
Kwam de schrijvers goed uit, meer niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Waarom stond dat personage van Jon Voight eigenlijk niet op die Dubaku lijst? Tenminste, daar ga ik vanuit. Knap hoe hij dat geflikt heeft dan. Ryan Burnett stond er dus wel op en die wist ook van de aanval op het witte huis af.
Omdat die ene gast dood is en de hoofdverdachte, Jack, weg is en ongrijpbaar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:27 schreef VoreG het volgende:
Waarom had Moss een 'Dammit' op het einde!?
heb je de de 5 minuten die zich daarvoor afspeelden gezien?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:27 schreef VoreG het volgende:
Waarom had Moss een 'Dammit' op het einde!?
Iets te veel randzaken/slap gelul in deze ep, maar nog steeds erg sterk. Jammer dat Bill dood is, was een van m'n favoriete characters...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb je de de 5 minuten die zich daarvoor afspeelden gezien?
Ikdoelde er meer op, dat zoiets voor Jack is voorbehouden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Omdat die ene gast dood is en de hoofdverdachte, Jack, weg is en ongrijpbaar?
Ik dacht het ook hoor, DAMMIT is toch Jacks woordquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:19 schreef VoreG het volgende:
Ikdoelde er meer op, dat zoiets voor Jack is voorbehouden.
Voight.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef SnuggLe het volgende:
Vaught
Ik weet het nog zo net niet. Ik kreeg ook wel de indruk dat de vice-president nog een rol gaat spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voight.
Ik denk dat we die vice president niet meer te zien krijgen. Daar konden ze gewoon even niet omheen die twee afleveringen. De man heeft nu toch niets meer te zeggen.
Ik denk dat ie Moss nog wel flink kan gaan dwarszitten, aangezien die natuurlijk heeft gehandeld tegen de orders van de vice-president in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat we die vice president niet meer te zien krijgen. Daar konden ze gewoon even niet omheen die twee afleveringen. De man heeft nu toch niets meer te zeggen.
En de anderen Ryan, David, Michelle, Edgar en Terri.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:44 schreef raptorix het volgende:
Binnenkort misschien nieuw nestje katjes, nr1 wordt zeker vernoemd naar bill!
En Georgequote:Op donderdag 12 maart 2009 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de anderen Ryan, David, Michelle, Edgar en Terri.
Lijkt me niet zo waarschijnlijk, kans dat Taylor zelf Moss hiervoor beschermt lijkt me minimaal 100%.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Moss nog wel flink kan gaan dwarszitten, aangezien die natuurlijk heeft gehandeld tegen de orders van de vice-president in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reactie op spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, dat viel in de laatste aflevering ook wel mee... tegen de orders van de vice-president in (op dat moment de 'baas') was niet echt volgens protocol, he?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef qu63 het volgende:
Nah, Moss is zo'n figuur waarbij alles volgens het protocol moet etc...
Maar toen was er een aanleiding om tot actie over te gaan (de explosie en schoten), daarvoor was er niks en hiled hij zich netjes aan het protocol..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:27 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nja, dat viel in de laatste aflevering ook wel mee... tegen de orders van de vice-president in (op dat moment de 'baas') was niet echt volgens protocol, he?
Dat was dan ook, in goed engels, 'completely out of character'. Eigenlijk een schrijversfoutje. Iemand als Larry Moss zou dat in werkelijkheid nooit hebben gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:27 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nja, dat viel in de laatste aflevering ook wel mee... tegen de orders van de vice-president in (op dat moment de 'baas') was niet echt volgens protocol, he?
Nouja, Chloë ging ook zonder pardon achter de tralies voordat hij zelf ook maar iets van het bewijs had gecontroleerd..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was dan ook, in goed engels, 'completely out of character'. Eigenlijk een schrijversfoutje. Iemand als Larry Moss zou dat in werkelijkheid nooit hebben gedaan.
Of hij is pissig op Renee omdat Renee te veel naar Jack toe trekt. Hij is jaloers. Ik denk dat de schrijvers het zo bedoelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, Chloë ging ook zonder pardon achter de tralies voordat hij zelf ook maar iets van het bewijs had gecontroleerd..
En daarom is hij ook zo pissig op Rennee omdat ze nu ook wat directer wordt en de protocollen wat los gaat laten..
Ik denk dat het een combi is, zolang Renee zich aan de regels houdt gebeurt haar niks. Ze gaat een dagje met Jack op stap en ze kidnapt een gezin, schiet mensen neer, en wie weet nog wel meer!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of hij is pissig op Renee omdat Renee te veel naar Jack toe trekt. Hij is jaloers. Ik denk dat de schrijvers het zo bedoelen.
daar zou inmiddels toch wel een draaiboek voor moeten liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:24 schreef Cootz het volgende:
Of ze zijn gewoon allemaal een beetje fucked up omdat er zoveel op één dag gebeurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |