Getattoeerde navelpiercingsquote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef SeLang het volgende:
3. Van die rare strepen over bijna je hele arm of been
haha ja, op miami ink heb je die ook zo vaakquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Een hartje komt ook nogal vaak voor. Of een 8-ball, dobbelsteentjes of pokerkaarten met vlammen eromheen. Koikarpers, etc. etc...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef veuve_amiot het volgende:
Categorie "proud to be faut": die drie gevangenispuntjes, alles wat "gangsta", "white power" en andere drek is, slecht gelijkende portretten van overledenen, voorhoofdstattoos... de mogelijkheden zijn eindeloos.
Haha wat erg! Ze staat toch niet in je vriendenlijst hè??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef Darkestrah het volgende:
Laatst een profiel op hyves (even lachen allemaal.) tegengekomen van iemand met 4 tattoos:
1: Naam van dr overleden hond (!!!), op haar rug.
2: Sterrenbeeld als chinees teken, achter haar oor.
3: Een bloemetje, op haar enkel.
4: Haar achternaam, op haar hart.
Neu, er zit nog 1 persoon tussen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef Mexxa het volgende:
[..]
Haha wat erg! Ze staat toch niet in je vriendenlijst hè??
Ik had dat gevoel toen ik een dagje ging zwemmen in een plas ergens bij Rotterdam. Echt, bijna iedereen met tattoos en allemaal dezelfdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef SeLang het volgende:
Na een vakantie in een warm land ben ik tot de conclusie gekomen dat mensen zonder tattoos tegenwoordig in de minderheid zijn. Wat mij echter ook opvalt is dat iedereen ongeveer dezelfde tattoos heeft.
Wat zijn nu de meest afgezaagde tattoos? Misschien kunnen we een klassement maken. Ik begin wel:
1. Tribal (incl kontgewei)
2. Chinese tekens (of ander onleesbaar schrift)
3. Van die rare strepen over bijna je hele arm of been
4. Sterren
5. Een zon in je nek
Wat mij betreft vallen die onder dezelfde categorie als het prikkeldraad en streepjescodes: ze hebben zich tot een mode ontwikkeld, wat betekent dat ze over 10 jaar ernstig verouderd zijn. Lijkt me overigens wel klote als je de mode voor bent geweest als originele geest en vervolgens wordt ingehaald door jan en alleman. Oepsie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:02 schreef maok het volgende:
Trouwens wat ook nog aan het rijtje kan worden toegevoegt:Twee zwaluwtjes boven je borsten. Kan wel mooi zijn, maar ik snap niet helemaal waar het vandaan komt.
[ afbeelding ]Of vleugels op je rug:
[ afbeelding ]
Wat ik mij dus afvraag; er komt een tijd dat deze hele generatie, inclusief alle lekkere wijven die nu een tattoo op hun onderrug heeft, dik in de 70 zal zijn. Wat een vreemde tijd zat dat zijn...quote:
Toon dat maar eens aan, ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:09 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Wat mij betreft vallen die onder dezelfde categorie als het prikkeldraad en streepjescodes: ze hebben zich tot een mode ontwikkeld, wat betekent dat ze over 10 jaar ernstig verouderd zijn. Lijkt me overigens wel klote als je de mode voor bent geweest als originele geest en vervolgens wordt ingehaald door jan en alleman. Oepsie.
Ik heb een tijd in de thuiszorg gewerkt en kwam daar ooit een vrouwtje van vér in de 80 tegen die werkelijk onder de tatoeages zat. Superstoer wijffie. Times change, my friend. Tattoos zullen ook bourgeois worden, ooit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ik mij dus afvraag; er komt een tijd dat deze hele generatie, inclusief alle [strike]lekkere wijven[/strike] vrouwen die nu een tattoo op hun onderrug heeft, dik in de 70 zal zijn. Wat een vreemde tijd zat dat zijn...
clichés zijn wel vaak waar, dus wat maakt het uit.quote:Nee, het ergste vind ik nog wel cliché-tattoos (denk sterren, chinese tekens, tribals, keltische/runentekens, bloemetjes/klavertjes, pootafdrukken van huisdier, kindernamen) waarbij dan wordt opgemerkt 'dat het op dat moment heel veel voor me betekende' of 'dat het een belangrijke periode in mijn leven symboliseert'. Dat is wel het grootste cliché van allemaal
http://www.tonsoftattoos.com/2005/11/10/de-zwaluw.htmlquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:02 schreef maok het volgende:
Ik doe zelf ook mee met chineestkentje (sterrenbeeld). Zo'n 10 jaar geleden laten zetten. Het kan me eigenlijk niet zo schelen dat er meer mensen zijn die hem hebben. Het had (toen) wel betekenis voor mij. Ik heb nu niet zoveel meer met de betekenis, nu is het meer iets abstrakts geworden voor mij. Hij moet wel nodig bijgewerkt worden, misschien dat ik er wat anders van laat maken.
Trouwens wat ook nog aan het rijtje kan worden toegevoegt:Twee zwaluwtjes boven je borsten. Kan wel mooi zijn, maar ik snap niet helemaal waar het vandaan komt.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben ook blij maar dat maakt het nog wel afgezaagdquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef FireFox1 het volgende:
![]()
Ik heb de namen van mijn kinderen op mijn onderarm, en ben er héél blij mee
Symboliseert iets wat haar kracht gaf in een moeilijke periode, waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef SeLang het volgende:
Op vakantie kwam ik een meisje tegen dat een Buddistisch gebed in het Nepalees op haar rug had laten tattoeren. Maar wel zuipen en roken als een ketter
Als je dan interessant de buddist wilt gaan uithangen, gedraag je dan ook als een buddist. Nu is het gewoon zo nep allemaal
Jij denkt dat elke boeddhist zich als een brave monnik dient te gedragenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef SeLang het volgende:
Op vakantie kwam ik een meisje tegen dat een Buddistisch gebed in het Nepalees op haar rug had laten tattoeren. Maar wel zuipen en roken als een ketter
Als je dan interessant de buddist wilt gaan uithangen, gedraag je dan ook als een buddist. Nu is het gewoon zo nep allemaal![]()
Is dat dezelfde persoon?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |