Damn, homiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
als je met je vinger helemaal de anus in gaat is het nog niet over, echt kut is dat![]()
Ik heb wel werk maar ben afgebelt om een onzin reden. En ach had toch al geen zin om vrachtauto's te wassenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Wisheh het volgende:
geen werk en dan maar met je vinger in je anus gaan vanwege "jeuk"
Verveling noemen we dat
Nee die hoor je dan ook in je stront te zien.quote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee die hoor je dan ook in je stront te zien.
Had ik nog wel zulke hoge verwachtingen van je met zon username.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb wel werk maar ben afgebelt om een onzin reden. En ach had toch al geen zin om vrachtauto's te wassen
Zie voor tweede meest logische diagnose de tekst van Emimich hierboven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
Nee die hoor je dan ook in je stront te zien.
Toepasselijke usernamequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet je eens je reet afvegen na het schijten, en af en toe ook eens wassen ...
Ik weet ook niet waarom ik zo newbie username heb, ik vond het een tijdje leuk met website's bezig zijn maar daar is de lol ook wel weer van af.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:04 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Had ik nog wel zulke hoge verwachtingen van je met zon username.![]()
Vrachtwagen poetser..fail
Doe ik, ik hoop trouwens niet dat ik jouw in me reet heb want dat word me dood.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet je eens je reet afvegen na het schijten, en af en toe ook eens wassen ...
Vergelijk je zelf niet met een ander.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe ik, ik hoop trouwens niet dat ik jouw in me reet heb want dat word me dood.
Is moeilijk, het verschil tussen bezittelijk en aanwijzende voornaamwoorden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe ik, ik hoop trouwens niet dat ik jouw in me reet heb want dat word me dood.
Is het moeilijk om je niet te bemoeien met dingen waar je je niet mee te bemoeien hebt? Zo duidelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:09 schreef error32 het volgende:
[..]
Is moeilijk, het verschil tussen bezittelijk en aanwijzende voornaamwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |