quote:
op 11-06-1999 om 07:02 PM schreef Hunter het volgende:
Dat is toch wel een hele mooie vergelijking:Tanjalies = Karin
Danny = Willem
Veronicaatjes = Cyrille en Anouk
Hunter in reactie op Johan: wat ben ik blij dat ik al lezend, eigenlijk angsthazend om niet iets dubbel te openen, op jullie observatie van een 'virale besmetting' stuitte. Heb eens gelezen dat er intervisiegroepen zijn voor artsen en therapeuten aangezien bij overbetrokkenheid de grondthema's en processen van hun patiënten/cliënten overgenomen worden. De inhoud van de strijd kan ik niet beoordelen omdat ik te hapsnap lees. Maar het is fascinerend als je je realiseert dat in bepaalde posts van dit forum de gedelegeerde onderstroom van het BB-huis wordt verwoord.
Over onzintopics gesproken, moest Danny is zwanger lezen om te begrijpen waar in godesnaam het topic Tanjalies kom terug over ging. Lekker handig om de discussie op zo'n manier in tweeën te splitsen . En dan, als iemand niet meer tevreden is met wat ie hier tegenkomt op het forum dan kan ie beter besluiten weg te gaan. Als Tanjalies de reacties van Danny aangrijpt om een streep te zetten onder z'n aanwezigheid hier zie ik geen enkele reden om slaafs aan hem te gaan vragen of ie alsjeblieft wil terugkomen. Het feit dat ie zinvolle stukjes schreef maakt niet dat anderen zich zijn sterallures, die ie nu tentoonspreidt zich moeten laten welgevallen.
En laten we wel wezen, het heeft iets heel vreemds om te eisen dat het over een programma van het kaliber van Big Brother uitsluitend serieus van toon is. Je maakt dan niet alleen het programma maar jezelf in mijn ogen op een pompeuze manier veel te belangrijk.
En zo zie je maar weer alleen omdat dit topic zo nodig dicht moest staat het weer helemaal bovenaan .
*end off-topic*
Danny weet je zeker dat je niet gewoon dikker bent geworden van de TV ? Het kijken bedoel ik .
quote:
op 11-07-1999 om 04:12 AM schreef HiZ het volgende:
En dan, als iemand niet meer tevreden is met wat ie hier tegenkomt op het forum dan kan ie beter besluiten weg te gaan. Als Tanjalies de reacties van Danny aangrijpt om een streep te zetten onder z'n aanwezigheid hier zie ik geen enkele reden om slaafs aan hem te gaan vragen of ie alsjeblieft wil terugkomen. Het feit dat ie zinvolle stukjes schreef maakt niet dat anderen zich zijn sterallures, die ie nu tentoonspreidt zich moeten laten welgevallen.
Helemaal mee eens!!! Ook ik erger me soms aan sommige postings, maar die lees ik dan gewoon niet (heb ik dan stiekem toch wel gelezen anders zou ik niet weten ofdat ik me eraan erger )
Vroeger (lijk W en R wel), o.k. voor 1 a 2 maanden terug was alles overzichtelijker, wist je hoe de meeste schreven etc. Maar dit heeft toch ook zo z'n charmes!?!
quote:
op 11-06-1999 om 02:24 PM schreef Danny het volgende:
Je hebt nu alleen maar bereikt dat 'ie weer bovenaan staat (en dat ik me ietsjes begin te irriteren).
Juist. Ik wou dat mensen stopten met het naar boven halen van dit soort topics. Heel naar.
(en Danny, gefeliciteerd. )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |