abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67063169
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:14 schreef big_n_fan het volgende:

maar hoe kan het dan dat vóór dat ik een ziggo abbo had ik wel analoog tv kon kijken....?
Omdat het in de praktijk te duur is om één adres af te sluiten, waardoor het signaal er vaak op blijft staan. Vorig jaar was er een Casema-rel omdat toen bleek dat sommige mensen al tig jaar gratis keken.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:36:24 #52
161098 Luc_Nilis_PSV
PSV Eindhoven
pi_69170264
Sorry voor de rotschop, maar ik wil het even blijven volgen.
blijf van mijn sig af homo!
pi_69170619
Als je 2 sc's hebt betaal je 1 maal voor de losse abonnementen, op de 2e sc heb je dezelfde zooi Blijft gewoon die actie.
pi_69212479
Je kunt trouwens 5 Smart Cards registreren hoor. Officieel drie maar 5 KAN wel . Doen ze niet moeilijk over.
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:51:20 #55
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69216767
Ik heb nog steeds niet dezelfde zenders beschikbaar op beide SC's
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69218154
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:51 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb nog steeds niet dezelfde zenders beschikbaar op beide SC's
Misschien dat je een SC nie hebt geregistreerd? Of je hebt het op twee verschillende klantenkaarten.
pi_69224143
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Je kunt trouwens 5 Smart Cards registreren hoor. Officieel drie maar 5 KAN wel . Doen ze niet moeilijk over.
Doen ze inderdaad niet moeilijk over, alleen gaan ze dan wel extra kosten in rekening brengen voor de extra pakketten op de 4e en de 5e kaart, zodat je uiteindelijk 3 maal abonnementskosten betaalt als je al je extra pakketten op alle vijf de kaarten wil hebben. Alleen voor abonnees die vroeger al via @Home of Multikabel meer dan drie maar niet meer dan vijf geregistreerde smartcards mét extra pakketten hadden is een uitzondering van toepassing, die abonnees hoeven inderdaad niet extra te betalen.
pi_70299319
goeie dag, mijn ziggosmartcard doet het bij de buren ook.
nu kan ik eredivisielive aan zetten en mijn 2e kaart aan mijn buurman geven en voor 7,50e pp kijken, of werkt dat niet zo?
pi_70299435
Jawel, als de kaart maar geregistreerd is.
pi_70299873
maar kan ziggo dan niet zien dat mijn kaart er bij de buurman in zit(in de ontvanger bedoel ik dan).
niet dat , als ze er achter komen ik afgesloten wordt.
pi_70300694
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:00 schreef balloo1 het volgende:
maar kan ziggo dan niet zien dat mijn kaart er bij de buurman in zit(in de ontvanger bedoel ik dan).
niet dat , als ze er achter komen ik afgesloten wordt.
Nope. Kunnen ze niet zien.
pi_70300833
ok thank. ff een 3e kaart bestellen.
pi_74489636
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Nope. Kunnen ze niet zien.

Dat is mooi dan zeg ik mijn Ziggo abbo op en ga ik via het abbonement van me ouders kijken, scheelt me weer 192 euro per jaar
pi_74490115
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:39 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dat is mooi dan zeg ik mijn Ziggo abbo op en ga ik via het abbonement van me ouders kijken, scheelt me weer 192 euro per jaar
Dan moet je wel signaal krijgen vanuit hetzelfde headend als je ouders, anders zal het alsnog niet werken. De reden daarvoor is dat de registraties van de Ziggo smartcards zijn gekoppeld aan één headend.

Concreet voorbeeld: stel je ouders wonen in het voormalige @Home gebied maar je zit zelf in het voormalige Casema gebied (nu dus allebei Ziggo). Neem je dan een werkende smartcard van je ouders mee naar je eigen locatie, dan zul je tot de ontdekking komen dat die smartcard bij jou thuis niet werkt.

Verder is het zo dat je natuurlijk altijd in het bezit moet zijn van een basisabonnement Z1, want als je thuis geen signaal geleverd krijgt, dan kun je helemaal geen kabeltelevisie kijken, niet digitaal en niet analoog.

Omdat je het hebt over een bedrag van 192 euro per jaar (dus 16 euro per maand) vermoed ik dat je in de onjuiste veronderstelling verkeert dat je helemaal geen abonnement nodig hebt. Maar dat klopt dus niet. Als je ouders uitsluitend het digitale basispakket (ca. 60 zenders) ontvangen, dan heeft het geen enkele zin om een kaart van je ouders mee te nemen. Dat zou alleen interessant zijn als je ouders (a) gebruik maken van hetzelfde headend en (b) een aanvullend abonnement hebben op extra digitale zenderpakketten.
pi_75999773
Hee

Kan iemand mij misschien helpen aan zo'n gehackte smartcard? Of mij een uitleg geven hoe en waar ik er 1 kan vinden.

Julllie zijn top
pi_76003171
Wat moet je met een gehackte smartcard? Zo duur is het nou ook alweer niet... cheap ass:P
pi_76030384
De smartcards zijn niet te hacken.
De enigste personen die de kaarten kunnen 'hacken' zijn de mensen die de kaarten zogenaamd kunnen activeren zonder betaald abonnement. Wat ENKEL een werknemer van Ziggo kan doen.

Volgens de laatste berichten/memo's zijn die Irdeto kaarten op dit moment 100% hackproof. En bestaan er geen Goldcards dus.
Sommige kaarten zijn in hun activatie cyclus weggevallen in de adminstratie, maar dus wel geactiveerd vanuit de proeftijd en daar nooit vanaf gehaald. Een keer in de zoveel tijd wordt er een check gedraaid en gaat er een nieuwe activatie batch over alle geregistreerde kaarten. Alles wat verder in de systemen op proef staat wordt dan afgesloten en is niet meer bruikbaar.

Zeuren voor gehackte kaarten gaat niet op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')