abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66653391
Hallo ik ben 14 en ik wil graag een Taalcursus volgen in de zomer in de Verenigde staten,omdat ik 14 ben heb ik niet veel keus voor in Amerika,dus new York of St.Barbara,bij new york ga je ook naar de Niagara watervallen naar boston en city trips en bij St Barbara ga je naar ,las vegas ,LA,universale studio's
aan de ene kant zal ik new York kiezen,dat is een stad waar ik altijd al heen heb willen gaan,al 100 keren van gedroomd hebt,maar aan de andere kant st Barbara ,voor het tropische en relaxte sfeertje,waar je na school lekker naar het strand kan(maar ik vraag me af of het daar saai is???).
Dus welke lijken jullie het beste

ps :hebben mensen ervaringen met EF of dit soort taalreizen??
x
pi_66654184
Ben zelf afgelopen jaar een aantal weken op taalstudie geweest met Studytravel.. Dit is me erg goed bevallen.. Wellicht zou je ook eens daar rond kunnen kijken, ze hebben behoorlijk wat bestemmingen!.

Over jouw bestemming kan ik geen advies geven, ben zelf naar malta geweest (ook cursus engels)
pi_66654624
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef dingdang het volgende:
Ben zelf afgelopen jaar een aantal weken op taalstudie geweest met Studytravel.. Dit is me erg goed bevallen..

hmmm ik heb gekeken en dit lijkt me wel wat,maar ik weet niet zeker van welke leeftijd dit is ,de meeste zijn vanaf 16 of 18 jaar
pi_66654800
Mijn zus is via EF naar Canda gegaan.. Ik was nog niet al te oud die tijd dus heb er niet zoveel van meegekregen alleen dat EF echt een kuttoko is..
pi_66654808
Ik weet dat studytravel ook speciale cursussen heeft voor teenagers, dus ook voor jouw leeftijd!
pi_66655517
Zomer van 2007 met Lisa-taalreizen 2 weken in NY geweest....Had elke dag les op de 43e etage v/h Empire State Building. Aaanradertje!
pi_66660187
oke,ik heb nog meer organisatie's gevonden!
pi_66701700
ik vond EF en studytravel er het beste uitspringen ( afgaande van de infoavonden )
pi_66725088
hoii

ik heb ook everaing met studietravel. Ik ben er redelijk tevreden over. Ik heb dan een cursus gedaan in Barcelona voor spaans....
maar ik weet niet of je leeftijd een probleem kan zijn

groetjes
pi_66768149
Er staat op de site dat mijn leeftijd wel kan ,maar ik zou het verder niet weten
pi_66899764
oke.
nou dan zou ik bij hun wat informatie opvragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')