TS is voor psv dus die twijfels gaan niet op.!quote:
Voor deze keer zet ik mijn trots opzij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef Siniti het volgende:
Je geeft hem nu zelf aandacht.
hij geeft hun het idee dat ze minder sad zijn dan ze denken te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom vinden modjes en fa's hem helemaal geweldig
Dat heet slijmen. (van Paul's kant dan)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom post je hier dan, faalgeneraal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:28 schreef Goofisch het volgende:
TS is jaloers.
en bovendien interesseert het mij geen reet wat TS van andere vindt.
Hij schijnt goed te kunnen pijpen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij kan heel mooi de H schrijvenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgens mij valt dat best mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Omdat er maar één wet is die bepaald wie er modje wordt: stront drijft.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:29 schreef GGMM het volgende:
Ik vind zowel jou als paul een labiele mongool.
Iemand die zich druk gaat maken op de populariteit van een ander. en dat dan op een internet forum waar je de mensen zelf in RL niet kent....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan, faalgeneraal.
FOK! is een way of life.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Iemand die zich druk gaat maken op de populariteit van een ander. en dat dan op een internet forum waar je de mensen zelf in RL niet kent....
Wie faalt hier nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |