Jammer dat iedere aflevering van deze serie dit seizoen door een ander team geschreven lijkt te zijn, zo weinig consistent en debiel gedragen de personages zich:
Noor stuurt in één van de eerste afleveringen zelf haar zus weg van Apollo, maar gedraagt zich daarna constant als een martelares over wat haar toch weer voor vreselijks wordt aangedaan door Puck
Een stalkerige ex valt je aan in je eigen huis, vervolgens bel je niet 112, maar alleen maar je vriendje en je collega om even de sleutel te komen brengen, en je vertelt ze verder niets?
En als een fraudeur je etage huurt ga je rustig om een hoekje staan kijken hoe diverse mensen worden beetgenomen, waarna je er ééntje de waarheid vertelt

Wat was dáár de bedoeling van? Of leeft iedereen in een andere realiteit, waarin er in Amsterdam niet zoiets bestaat als de politie?
Inmiddels vraag ik me af hoeveel lariekoek ik geacht wordt te slikken als kijker. Dat het een lichtgewichtserie is wil toch niet zeggen dat iedere verhaallijn volslagen debiel hoeft te zijn?
Jammer, want de eerste reeks was echt aardig.