Nou ja, wie het gedaan heeft werd dus niet gezegd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Sonja27 het volgende:
Het was Wendelien toch? En die moeder zit toch vast ivm het dumpen van dat lijk? Dat begreep ik eruit in elk geval........ vond het maar wat afgeraffeld en een tweede seizoen hoeft van mij niet meer.
Ja, een serie met Joep in de hoofdrolquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef amaranta het volgende:
Doe maar gewoon een reportage over Frederik
Net gekeken. Volgens mij: Bram is in orde, want is ook aan het klussen in het kantoor. Wendelien heeft blijkbaar Bob vermoord (geld / opzij gezet voor mams?), Michael is wel shady maar geen moordenaar en de dames gaan met het kantoor voor een frisse start. Nieuwe kleurtje op de muren, samen met Joep weer fijn verder makelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, wie het gedaan heeft werd dus niet gezegd.
Ik vond het voor een Nederlandse serie best goed, maar die laatste paar minuten (met de voice-over) waren erg rommelig. Goed, ik snap dat je een soort cliffhanger wilt hebben voor de tweede serie, maar nu was zo ongeveer alles onduidelijk gebleven: is Bram in orde, heeft Wendelien dat geld gejat, hoe fout is Michael nou echt, wat heeft mams gedaan, wat gebeurt er met Apollo (alleen een schilderbuert of...?) etc, etc.
Ja, volgens mij wel...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:52 schreef W00fer het volgende:
Heel goed, ik ga het weer volgen!
Eerste serie is volgens mij niet op DVD uitgekomen of wel?
Vanavond dusquote:Op maandag 18 januari 2010 09:24 schreef automatic_ het volgende:
Maandag 1 februari om 21.25 begint het![]()
Ik zie er telkens "Ugly Betty" inquote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Michellee het volgende:
Ik irriteer mij nu al aan die Alexandra!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |