quote:Op woensdag 22 april 2009 00:28 schreef W00fer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom ik gewoon net pas achterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=369411/langid=43
Nou inderdaad. Het was erg voor de hand liggend dat Bob Rademakers de opdracht had gegeven aan Michealquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Starlie het volgende:
10 afleveringen leef je naar het "plot" toe... en nu wordt het opeens een beetje afgeraffeld.
Ja Joepquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:09 schreef superjojo het volgende:
Frederik Brom (Joep) speelt toch wel het beste, maar dat komt ook omdat niet alle karakters even goed uit de verf komen (Mouna).
Volgens mijn tv gids welquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef kenwel het volgende:
Leuke aflevering, jammer dat volgende week de laatste alweer wordt uitgezonden. Weet iemand of er een tweede seizoen komt?
Wie heeft Bob dan vermoord? Die moeder of Wendelien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:48 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd wat er in seizoen 2 als rode draad door de afleveringen gaat lopen... de moord is in elk geval "opgelost"... Als Micheal terugkomt dan zal er vast nog wel genoeg spannends gebeuren. Ben wel blij dat Mouna eruit is...
Volgens mij Wendelien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wie heeft Bob dan vermoord? Die moeder of Wendelien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |