quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef SwiffMeister het volgende:[..]
Houdt in je achterhoofd dat dat totaal niets zegt.
Ik had ook 550 (en ik had zelfs minder fouten dan mn leraar die hem ook gemaakt had) en ik ben na 3 jaar van het VWO overgegaan naar de HAVO omdat ik het niveau ook met hele dagen studeren totaal niet kon bijbenen.
Weet ik, daarom zeg ik ook dat het hem tot nu toe allemaal makkelijk aan is komen waaien... Ben benieuwd hoe het hem afgaat als ie er wel wat voor moet gaan doen.....
Op de voorlichting van dat tweetalig gebeuren werd ook al gezegd dat sommige leerlingen helemaal in paniek schoten omdat ze niet wisten hoe ze moesten leren, de basisschool was te makkelijk, nooit uitdaging gehad en daar zaten ze dan...Met de eerste onvoldoende van hun leven!
Ach, t ventje is nog jong ( 11 als ie van de basisschool af komt) en slaat de dingen van de basisschool heel makkelijk op...
En hij leert zichzelf makkelijk dignen aan....
Zo ook me thet lezen op de kleuterschool... Helemaal trots naar de juf om te vertellen dat ie kon lezen. Juffie dacht dat ie met zn naam ofzo aan kwam zetten, of woordjes waar zn zus die op dat moment in groep 3 zat mee bezig was.... Nee, meneer wees naar een schriftje of boekje van de juf en zei: Daar staat leerlingvolgsysteem
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...