Smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:00 schreef Tegan het volgende:
Ok, hij is best tof, maar ik zou zelf nooit die kleur uitkiezen. Die lichtroze is idd verschrikkelijk. Een mede-student van mij heeft die.
Amersfoortquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
welke nijkerk is het eigenlijk? die bij Amersfoort of die in Friesland?
Ik moet nu meteen aan iemand in mijn jaar denkenquote:
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:
Das wel handigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd straight to the point.
Ik zal even overleggen met mijn soort, oke?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als jouw soort (![]()
) dat nou ook eens deed.
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt. Wat nou, straight to the point..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd straight to the point.
Thnxquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Trouwens, ik vind die truien wel leuk hoor
Ik ben wel straight to the point, ik maakte het je direct duidelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt. Wat nou, straight to the point..!
Ik twijfel er nog een beetje over, maar ooit zal ik er wel één kopen [ al is het maar om te hebbenquote:
http://www.unigear.eu/universiteit/tilburgquote:
Dan heeft hij het vast goed gedaan! Fijn hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef vamperotica het volgende:
Zoonlief heeft de uitslag van de cito toets binnen
* vamperotica trotse mama is
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef vamperotica het volgende:Zoonlief heeft de uitslag van de cito toets binnen
Wat had ie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef vamperotica het volgende:
Zoonlief heeft de uitslag van de cito toets binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |