Hoop geen griepquote:
ik MAVO / HAVOquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
Goed gedaan zoontje van Vamperotica
Ik had een mavo advies...
Ik had mavo voor de cito en van school havo/vwoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik MAVO / HAVO
Maar jah, was te lui om te leren dus alles maar op Mavo gedaan
En uiteindelijk ook VWO gedaan, toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Tegan het volgende:
Mijn Cito kwam een paar punten te kort voor Vwo (543, kan dat?), maar mijn advies was toch Mavo, omdat ik nog heel speels ofzo was/niet serieus genoeg. Mijn ouders vonden dat advies stom (oa omdat ik heb twee zussen heb die Gymnasium deden). Toen op de Havo/Vwo-brugklas naar Havo gestroomd
(niet goed genoeg waren mijn punten dus voor Vwo).
Aan het einde van de Havo in 2006, wist ik niet wat ik wilde gaan doen. Dus toen ben ik idd Vwo gaan doen (in een jaar op het Volwassenenonderwijs), gezakt op een tiende (omdat ik er totaal geen zin in had, en merendeel van het jaar dacht, wtf doe ik hier, ik heb al een diploma en ben helemaal klaar met de middelbare). Toen heel erg twijfelen wat ik moest doen. Hbo, werken, dat ene vak opnieuw doen, of iets combineren. Uiteindelijk is toen mijn zus ook gezakt (op het Gymnasium) en toen omdat zij ook enkele vakken opnieuw ging doen ben ik meegegaan. Toen dus samen geslaagd. En beide gaan studeren aan de UvT.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk ook VWO gedaan, toch?
Ach, die adviezen zeggen niet zoveel. Twee klasgenoten van mij hadden VWO en één VWO + en bij alle drie is het dramatisch afgelopen
Andere vriend heeft mavo gedaan, MBO, HBO en zit nu ook op de UvT
en dan nagaan dat wij niet de prijs van best verklede kregenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef Tegan het volgende:
Die pooier is echt erg![]()
. De non is wel cool.
* vamperotica ook trots is....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had ook 550 *trots op is ja*. Echt knap van je zoontje vamp.
Volgens mij is t een foto van een fotograaf....Op de bruiloft van mn zoessiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Mooie foto.. zelf gemaakt? En waarom heeft ie een pak aan?
Houdt in je achterhoofd dat dat totaal niets zegt.quote:
Weet ik, daarom zeg ik ook dat het hem tot nu toe allemaal makkelijk aan is komen waaien... Ben benieuwd hoe het hem afgaat als ie er wel wat voor moet gaan doen.....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Houdt in je achterhoofd dat dat totaal niets zegt.
Ik had ook 550 (en ik had zelfs minder fouten dan mn leraar die hem ook gemaakt had) en ik ben na 3 jaar van het VWO overgegaan naar de HAVO omdat ik het niveau ook met hele dagen studeren totaal niet kon bijbenen.
dat had ik ook idd dat ik niet wist hoe ik moest leren en toen een dikke 1 kreegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zeg ik ook dat het hem tot nu toe allemaal makkelijk aan is komen waaien... Ben benieuwd hoe het hem afgaat als ie er wel wat voor moet gaan doen.....
Op de voorlichting van dat tweetalig gebeuren werd ook al gezegd dat sommige leerlingen helemaal in paniek schoten omdat ze niet wisten hoe ze moesten leren, de basisschool was te makkelijk, nooit uitdaging gehad en daar zaten ze dan...Met de eerste onvoldoende van hun leven!
Ach, t ventje is nog jong ( 11 als ie van de basisschool af komt) en slaat de dingen van de basisschool heel makkelijk op...
En hij leert zichzelf makkelijk dignen aan....
Zo ook me thet lezen op de kleuterschool... Helemaal trots naar de juf om te vertellen dat ie kon lezen. Juffie dacht dat ie met zn naam ofzo aan kwam zetten, of woordjes waar zn zus die op dat moment in groep 3 zat mee bezig was.... Nee, meneer wees naar een schriftje of boekje van de juf en zei: Daar staat leerlingvolgsysteem
*vamperotica's Hyves opzoektquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef vamperotica het volgende:
Dat zie je er inderdaad wel aan af!
Deze heb ik zelf gemaakt.....
[ afbeelding ]
Verschil hé?!![]()
* vamperotica dr kids weer gewoon op hyves laat staan en niet meer over heel fok rondslingerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |