Misschien zit je binnen in plaats van buitenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
huh hier is het droog?
of is er iets mis met mij?
Kijk nu komen we ergens:quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica meldt zich aan voor het Tilburg Wiiteam
hmm ik zit ook redelijk zuid-ig.... maar misschien zie ik het wel gewoon niet zo door de raamquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik kan niet schaken sorry. Ik zit in zuid rhu, misschien is dat het? En het regent niet echt, het druppelt / miezert/regent zachtjes, maar daar word je wel zeiknat van als je 20 minuten moet fietsen
.
Over een half uur de bus maar 's pakken. vriendin van me is met de auto, misschien kan ik wel mee terug rijden
.
En hoe staat het met het Raaddestraatteam?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens:
de Eerste Tilburgsche internetvereeniging ter bevordering van het gezelschapsspel
met als subgroepen:het Tilburg WiiTeam de levend mens erger je niet brigade de Party & Co webcammers
Ook leuk! Maar dat kan je met z'n 4-en ook op internet spelenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens:
de Eerste Tilburgsche internetvereeniging ter bevordering van het gezelschapsspel
met als subgroepen:het Tilburg WiiTeam de levend mens erger je niet brigade de Party & Co webcammers de Eenzame Schaker en zijn tegenstanders de Raad te Straters
IDEEquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook leuk! Maar dat kan je met z'n 4-en ook op internet spelen
Ja, is leuk hoor!quote:
dan moet ik die een keer tegen jou spelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is leuk hoor!
En dan kan je de normale versie doen of steden & ridders
Omdat die zo fout klinktquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tilburg #84; wie speelt er een spelletje met ons?
Tilburg #84; kom je strakjes bij me spelen?
LOLquote:
Haha, ja dat is niet zo goed hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:27 schreef toma het volgende:
Oeh.. maar ik weet niet hoe de echte spelregels in elkaar zitten want wij gebruiken altijd onze zelfgemaakte spelregels
Welke versie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan moet ik die een keer tegen jou spelen
mag jij verzinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |