maar dan wordt het gezelschapsspelletjes doen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Internet doet het prima. Imijn stroomadapterdingetjes. Crazy en ik zoeken een nieuwe hobby. We wilden eerst gaan salsa dansen maar we denken allebei dat we daar niet goed in zijn, dus toen dachten we sporten maar daar ga je van zweten en toen wisten we niks meer dus toen hebben we een testje op internet opgezocht, de hobbytest
.
En nu hebben meer mensen die test gedaan en nu kunnen we een meet organiseren gebaseerd op ieders hobby. Dus jij moet de test ook nog even doen
.
Niet mee eens:quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef toma het volgende:
je hebt ook sporten waar je niet van gaat zweten hoor. Dammen, Schaken, Bowlen, Darten, Curling.....
Hier regende het een paar minuten geleden ook. Maar nu is het droog. Dus ik denk dat als je een paar minuten wacht het droog isquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Regent het nou in Tilburg? Serieus he. Ik moet nog fietsen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet mee eens:
Dammen/Schaken: van de spanning gaan zweten
Bowlen: Elke keer die bal oppakken en gooien: Wordt je moe van
Darten, door de spanning zweten en elke keer lopen = Moe worden
Curling: lopen, vegen ... neemoe en zweten
Maar niet een paar minuten te lang wachten, want dan regent het weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:57 schreef toma het volgende:
[..]
Hier regende het een paar minuten geleden ook. Maar nu is het droog. Dus ik denk dat als je een paar minuten wacht het droog is
vinden zusje en ik niet leuk ...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is er mis met zweten? Dat is juist goed voor je lichaam.
Ik snap het helemaal! Ik ga hem doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Internet doet het prima. Imijn stroomadapterdingetjes. Crazy en ik zoeken een nieuwe hobby. We wilden eerst gaan salsa dansen maar we denken allebei dat we daar niet goed in zijn, dus toen dachten we sporten maar daar ga je van zweten en toen wisten we niks meer dus toen hebben we een testje op internet opgezocht, de hobbytest
.
En nu hebben meer mensen die test gedaan en nu kunnen we een meet organiseren gebaseerd op ieders hobby. Dus jij moet de test ook nog even doen
.
Ooo okequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier is alles goed, we zijn de hobby intresses aan het meten
ik wil ook kei graag gaan salsa dansen maar ik krijg vriendje niet meequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
.
.
ok we wachten in spanning afquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal! Ik ga hem doen
[..]
Ooo okeIk zal zo eens kijken van mij
Dat probleem heb ik ook, zullen we de eerste Tilburgse gezelschapsspellen via internet vereniging oprichten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
automatic_gezelschapsspellen! Alleen niemand hier (thuis) die het leuk vind
![]()
Tof!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, zullen we de eerste Tilburgse gezelschapsspellen via internet vereniging oprichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Alle extra mensen mogen pion spelen: levend mens erger je nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ken het probleem van gezelschapsspelletjes die zusje en auto hebben....
maar voor mens erger je niet zijn we dus al met teveel mensen ...
omgebouwd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Ohja ik heb ook nog een wii. Heb jij 'm omgebouwd rhubarbje?
Party en Co danquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ken het probleem van gezelschapsspelletjes die zusje en auto hebben....
maar voor mens erger je niet zijn we dus al met teveel mensen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |