Prima, kriebelt het al?quote:
Hety oude deel van Kreta is goedkoop.quote:
En dan zit je nog op Starbeachquote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hety oude deel van Kreta is goedkoop.
Het nieuwe deel chersonissos enzo kost tegenwoordig wel wat ja.
Daar heb ik er 2000 doorheen gejankt, valt best mee dus.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hety oude deel van Kreta is goedkoop.
Het nieuwe deel chersonissos enzo kost tegenwoordig wel wat ja.
Dat is ruk.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef Grulez het volgende:
NOS zet on-ge-editte versie Journaal online
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef denthemen het volgende:
Help eens mee: Ik moet voor mijn opleiding morgen een Engelse discussie aangaan met een groep andere studenten, de stelling is: Een prostituee is een vrouw zonder zelfrespect. Ik moet tegen deze stelling zijn, kunnen jullie wat argumenten bedenken? Het gaat hier overigens gewoon om ongedwongen prostitutie
lekker cliche weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef denthemen het volgende:
Help eens mee: Ik moet voor mijn opleiding morgen een Engelse discussie aangaan met een groep andere studenten, de stelling is: Een prostituee is een vrouw zonder zelfrespect. Ik moet tegen deze stelling zijn, kunnen jullie wat argumenten bedenken? Het gaat hier overigens gewoon om ongedwongen prostitutie
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:47 schreef Breach het volgende:
[..]Ze voorkomt er een hoop ellende mee. Waar moeten mannen met 'sexuele frustraties' anders naartoe? Ze geeft mannen die gewoon een pleziertje gewoon wat ze willen, net als dat een toneelspeler of caberatier dat doet. De opvatting dat ze geen zelfrespect heeft komt vooral uit de kant van gelovigen, die sex zien als een uiting van liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |