Wat is dit nou weer. Dan denk je, ik ga eens naar de plaatselijke C1000 waar ze toch wel veel hebben. Een aantal weken geleden hadden ze hét beste merk qua curry namelijk ook; De Oliehoorn. De betere snackbars serveren sauzen van dit bedrijf bij hun snacks en dergelijke.
Ik dus vrolijk op weg met een zak minisnacks al reeds in mijn mandje richting de sauzenrekken... De Oliehoorn curry... waar staat die ook alweer...
Nergens te vinden. Dan maar even vragen aan zo'n interne voorraadbehoudsmanager (vakkenvulaap)... "Je bent al de vijftigste die het vraagt."
"Ja, het is uit het assortiment gehaald, wij zijn een frensjijs, kunnen we ook niks aan doen." etc. etc.
Ik denk, gozer, als er vijftig mensen zijn (toevallig dat ik net de vijftigste was trouwens

) die erom vragen, dan ga je toch klagen bij de franchise-meneer.
Maar nee hoor, nu was ik genoodzaakt om mijn minisnacks terug te dumpen in het vriesvak en een doos broodjes Unox mee te nemen, want daar zit standaard goede saus bij.
Klacht: Franchises die goede producten uit het assortiment halen, waaronder de bovengenoemde curry.
Subklacht 1: Bliepmiep die "Warstijner" schrijft

(Nee, dat bier was niet voor mezelf

)
Subklacht 2: Geen minisnacks want zonder saus is het niks natuurlijk.
Tegenklacht: Gisteren eindelijk 18 geworden