Je had me niet eens gevraagd!!!!!!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:48 schreef Biancavia het volgende:
...maar er wil niemand met me mee en ik durf niet alleen.
dit is een hele bekende wandeltocht....er zijn vele die het doen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:37 schreef vosss het volgende:
Vanuit Roermond is het 1939KM en dat is dus een groot deel snelweg.
Te voet mag je daar rustig een paar kilimeter bijtellen denk ik.
Hoelang wil je er over gaan doen? 2000 km en dan elke dag 40 km lopen (wat veel is!) en dan doe je er nog 1 maand en bijna 3 weken over.
Dat is zegmaar 12,5 wandelvierdaagse van Nijmegen achter elkaar.![]()
Dat weet ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is een hele bekende wandeltocht....er zijn vele die het doen.
Een maand of drie schijnt wel normaal te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:37 schreef vosss het volgende:
Vanuit Roermond is het 1939KM en dat is dus een groot deel snelweg.
Te voet mag je daar rustig een paar kilimeter bijtellen denk ik.
Hoelang wil je er over gaan doen? 2000 km en dan elke dag 40 km lopen (wat veel is!) en dan doe je er nog 1 maand en bijna 3 weken over.
Dat is zegmaar 12,5 wandelvierdaagse van Nijmegen achter elkaar.![]()
Ja, nou die heb ik dus gezien, maar wat het nou is, een of twee dagen daarvoor had ik er ook iets over gehoord. Toen hoorde ik er dus voor het eerst over, geen idee wat het eigenlijk verder nu inhield.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:27 schreef mrPanerai het volgende:
Bij Paul de Leeuw was er dit weekend een soort vereniging die pelgrims op weg helpt...ze kunnen je vast ook wel aan een wandelgenootje helpen.
als wandeliefhebber ga je toch ook niet drie maanden lang 2000 km aan één stuk lopen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:54 schreef thedunno het volgende:
De pure wandelliefhebbers kunnen beter een mooiere en meer uitdagende route uitkiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:14 schreef DiRadical het volgende:
Wil ik ook eens een keer doen.
Als ik met pensioen ben.Tof, dan gaan we met de rollator!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
Als ik 68 heb ik nog geen rollator nodig (hoop ik)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |