Ja dus, anders was je hier nietquote:Op zondag 15 maart 2009 17:15 schreef BORN2DIE4U het volgende:
hehe zitten veel mensen met praatjes hier wel komisch uhm of het me iets intresseerd is het tweede![]()
Die film van don en ad vinden wij veel interessanter dan take me out, althans als ik even voor de heren hier mag sprekenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef BORN2DIE4U het volgende:
moet je blijven kijken en wat betreft je vraag over de film gaat je niks aan
Dat moet hoe dan ook wel gepland zijn toch? Die schommel had ie niet zelf meegenomen neem ik aan?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:39 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Is het allemaal in scene gezet? Dat met die sjappo die 2 meisjes op een schommel op tilde enzo?(geen eigen initiatief dus)
Maar zo'n gast in de Britse Take Me Out deed precies hetzelfde, dat bedoelde ik. Vind het sowieso niet echt een serieus programma. Ik herinner me jaren geleden (8 jaar ofzo) dat er ook zoiets was op de tv en dat vond ik toen wel leuk. Maar TMO is wel vermakelijk, met de WoW nerds en macho's.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat moet hoe dan ook wel gepland zijn toch? Die schommel had ie niet zelf meegenomen neem ik aan?
Ik denk dat het een idee was van de producer en niet van de man zelf. Die producer heeft het idee dan waarschijnlijk van de Engelse versiequote:Op zondag 15 maart 2009 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Take me out in Engeland.
[ afbeelding ]
Take me out Nederlandse televisie.
[ afbeelding ]
Denk ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik denk dat het een idee was van de producer en niet van de man zelf. Die producer heeft het idee dan waarschijnlijk van de Engelse versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |