Haha jij heet dronkeykong en dat lijkt op donkeykong wist je dat dat is een aap van nintendo en jouw naam lijkt daar heel erg op ik denk ik zeg het maar even want misschien was het je je nog niet opgevallen weet jequote:
dat dikke wijf met een nieuw al te mooi hoofd die overal voor gaat. en vervolgens zichzelf 'verkoopt' met een heel dom lulverhaal omdat ze geen inhoud heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef PabloLopez het volgende:
Wie is in godsnaam die Danielle heeft iemand een pic van haar
ze leest mee. hallo don en ad/tieners voor geld meisjequote:ze praten ook over mijn piercings love it:-d
Ik vind de negatieve reacties het leukste :-p cute:-$
Ik weet ook niet wie Danielle is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef PabloLopez het volgende:
Wie is in godsnaam die Danielle heeft iemand een pic van haar
Zit niet zo te fappen joh!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:22 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Danielle is de rechter op deze foto, met die lekkere doorschijnende blouse met BH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is zo lekker. Mooi koppie, lekker lichaam. Oh bohhh wat zou ik die graag willen verwennen. En ze komt ook nog eens slim overquote:
Ik meen dat die afro-head man zei 'kan ik ook weg' toen de twee dames overbleven uit wie hij moest kiezenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:11 schreef Reddiablo het volgende:
Zij heeft webcamgirl als beroep?!
Je zou maar met haar, Danielle en die dikke negerin overblijven, kies daar maar eens uit!
Eddy: Wie van de twee?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik meen dat die afro-head man zei 'kan ik ook weg' toen de twee dames overbleven uit wie hij moest kiezen
JA HEB JE JE EIGEN BELACHELIJKE VETTE LIJF GEZIEN. vies varken. Smerig kind, die veegt der reet zeker van voren af. best brutaal als je zo een vet secreet bent dat je dan iemand die een normaal postuur heeft af gaat kraken.quote:Hij heeft een beetje dunne beentjes
welke meisje is dit? Hoe heet ze op www.tienersvoorgeld.nl ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:10 schreef Reddiablo het volgende:
Zwaai!
ik vind d'r in dat Don & Ad filmpje nog wel gaan eigenlijk... maar ja, een paar vage screenshots van 1 bij 1 cm zeggen ook niet zo veel
er staat ergens een linkje in een spoilertag hierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:15 schreef Kahlen het volgende:
[..]
welke meisje is dit? Hoe heet ze op www.tienersvoorgeld.nl ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
haha geweldig als je zo op tv komt, jammer dat ze haar filmpje niet laten zien bij take me outquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:20 schreef Kahlen het volgende:
Ja, maar kon haar op tieners voor geld niet vinden en als ik hem wil downloaden
Maar gevonden: http://www.tienersvoorgeld.nl/?p=998&pi=sexdrang&show=episode036
Ze ziet er wel anders uit, dat jullie haar zo herkennen?
voor mensen met usenet pay server: http://www.binsearch.net/?q=d4d.cc-mm88888jklpnmb&max=25&adv_age=99&server=
De negerin! Dan wel voor een keer... Once you did black....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:11 schreef Reddiablo het volgende:
Zij heeft webcamgirl als beroep?!
Je zou maar met haar, Danielle en die dikke negerin overblijven, kies daar maar eens uit!
is dat de linker? ziet er wel lief uit jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Yessy lijkt mij een leuke lieve meid.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
is dat de linker? ziet er wel lief uit ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |