Jaaa.. die is zo geniaalquote:
het is gewoon precies zoals hij acteerde in de seriequote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Het valt ook echt niet op dat het een script is
De instant fisherman hebben ze al sinds ik klein wasquote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jaaa.. die is zo geniaal
En ik ben fan van de Instant Fisherman
En de "Reseal & Save" klinkt ook weer fantastisch
Ik zet het al regel in de OP..quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Milou__ het volgende:
Voor mensen die de lapo posten, meldt het volgende topic ook even in de laatste post.
daarom ook, maar nu was hij new & improved!! Kreeg je er zelfs een heupgordel bij!!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
De instant fisherman hebben ze al sinds ik klein was
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef jna het volgende:
Je zag ook een keer bij Hogan knows best dat ie met dat gezin ook zo'n reclame ging maken. Vertelde die nog dat z'n manager jaren daarvoor een keer 2 producten had waar hij en George Foreman hun naam aan konden verbinden. Had ie George eerst gebeld en die wilde de grill welDe George Foreman grill die later miljoenen daaraan heeft verdient
Sorry?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
ik snap alleen nog niet waarom een apparaat waarmee je je verpakkingen opnieuw kan afsluiten, kan zorgen dat je slanker wordt?
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
ik snap alleen nog niet waarom een apparaat waarmee je je verpakkingen opnieuw kan afsluiten, kan zorgen dat je slanker wordt?
Ja het is een apparaatje "Reeal & Save" (met gratis 6 AA batterijen en de clutter cutter). En 1 van de voordelen was dat je je figuur ermee kan laten slinken..quote:
WTF?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja het is een apparaatje "Reeal & Save" (met gratis 6 AA batterijen en de clutter cutter). En 1 van de voordelen was dat je je figuur ermee kan laten slinken..
De gedachte is dat je groente en fruit langer vers houdt, waardoor je gezonder eet, waardoor je evntueel afvalt. Een totaal verkeerde gedachte maar zo denken domme mensen nou eenmaalquote:Op maandag 2 maart 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja het is een apparaatje "Reeal & Save" (met gratis 6 AA batterijen en de clutter cutter). En 1 van de voordelen was dat je je figuur ermee kan laten slinken..
jaja.. daarmee krijg je je mooi afgesloten zakjes weer makkelijk open!!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WTF?Die ken ik nog niet
De Clutter cutterwat een naam
jij kijkt ook?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De gedachte is dat je groente en fruit langer vers houdt, waardoor je gezonder eet, waardoor je evntueel afvalt. Een totaal verkeerde gedachte maar zo denken domme mensen nou eenmaal
Ze wilde 'm eerst de Clitter Cutter noemen, maar dan zouden ze alleen in Ethiopie afzet hebbenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WTF?Die ken ik nog niet
De Clutter cutterwat een naam
Hahahahahahaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaja.. daarmee krijg je je mooi afgesloten zakjes weer makkelijk open!!
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ze wilde 'm eerst de Clitter Cutter noemen, maar dan zouden ze alleen in Ethiopie afzet hebben
Nee hoor, als je je een beetje inleeft in domme mensen niet hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij kijkt ook?
Maar dat is gewoon extreem vergezocht
Eens in de zoveel tijd kijk ik ook een tijdje naar zo'n zender om te kijken wat voor debiele dingen ze nu weer bedacht hebbenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik kan echt een hele dag naar zo'n zender kijken
ah.. okquote:Op maandag 2 maart 2009 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, als je je een beetje inleeft in domme mensen niet hoor.
Dat is ook wel de hoofdreden jaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd kijk ik ook een tijdje naar zo'n zender om te kijken wat voor debiele dingen ze nu weer bedacht hebben.
Hebben ze ook dit keer publiek dat "oh" en "ah" zegt op commando?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en de trucjes komen nu.. nu laten ze zien dat ze meer dan 30 liter water in een zakje kunnen doen en dat de afdichting het gewoon houdt
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. ok
[..]
Dat is ook wel de hoofdreden ja
Zit je nou alleen maar mee te lezen?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Milou__ het volgende:
Voor mensen die de lapo posten, meldt het volgende topic ook even in de laatste post.
nee ze zijn op locatiequote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hebben ze ook dit keer publiek dat "oh" en "ah" zegt op commando?
Oud, maar zo goedquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef dekkered het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ind_is_heerser_.html
en aangezien er nog kneuzen zijn die dat geloven zal het binnenkort wel klachten regenenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Psychonikeo het volgende:
"verzegel uw verpakkingen opnieuw en let op uw gewicht", zeggen ze echt letterlijk
haha ongetwijfeldquote:Op maandag 2 maart 2009 14:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
en aangezien er nog kneuzen zijn die dat geloven zal het binnenkort wel klachten regenen
"Bel binnen tien minuten voor deze FAN-TAS-TISCHE aanbieding en profiteer van deze GE-WEL-DIGE korting!"quote:Op maandag 2 maart 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ongetwijfeld
Maar wacht!! Wij bieden u nu een tweede Reseal & Save aan voor maar liefst 20% korting!!
inderdaad en u weet bij Best Of Shopping heeft u de ongekende "niet goed, geld terug garantie!"quote:Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
"Bel binnen tien minuten voor deze FAN-TAS-TISCHE aanbieding en profiteer van deze GE-WEL-DIGE korting!"
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad en u weet bij Best Of Shopping heeft u de ongekende "niet goed, geld terug garantie!"
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh het is Darla hoor ik net, maar toch heb ik nu ultieme bewondering voor je!!
Had zomaar gekund, maar ik hoor m net toch echt Darla zeggenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ik was er van overtuigd dat ze Carla heette
Vanwaar de ultieme bewondering?
hehe.. of die snickers reclame met die tankquote:Op maandag 2 maart 2009 14:33 schreef jna het volgende:
"Hi, i'm Mr. T and this is my night elf moha uhh Flavour Wave
Ik geloof je ook wel hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Had zomaar gekund, maar ik hoor m net toch echt Darla zeggen
En de bewondering is dat je er zo dichtbij zit en blijkbaar bijna net zo gek ben als ik
Die is ook vreselijkquote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. of die snickers reclame met die tankOok zo slecht
ik had ook nooit gedacht dat ik daarom iemand zou kunnen bewonderenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel hoorNooit gedacht dat iemand me daarom zou bewonderen
Wehehehe tellsellbuddiesquote:Op maandag 2 maart 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had ook nooit gedacht dat ik daarom iemand zou kunnen bewonderen
Nou ja.. de misselijkheid is veranderd in hoofdpijnquote:
jaaaquote:
Hmm, dat is al niet veel beterquote:Op maandag 2 maart 2009 14:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja.. de misselijkheid is veranderd in hoofdpijn
[..]
jaaa![]()
Ik heb het ook wel eens met mijn beste vriend gehad, dat we gewoon op een vrije middag de hele tijd zaten te kijken naar tellsell
ja, maar de paracetamol bleek de keelpijn al niet op te lossenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is al niet veel beterMaar hoofdpijn kun je oplossen met paracetamol
Hihi.. Grappig.. Het ligt dus niet aan mij
quote:
Hmm, maar hoe lang geleden is het dat je die paracetamol hebt ingenomen dan? Misschien istie alweer uitgewerktquote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar de paracetamol bleek de keelpijn al niet op te lossen
Haha, nee het ligt niet aan jou. We delen gewoon dezelfde passie
Whut?! Heb je dat in Nederland ook? Zo ja, op welk kanaal danquote:Op maandag 2 maart 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Ik zag vandeweek dat ik tegenwoordig ook weer zo'n kanaal heb met 24 uur per dag tell sell spul
Nou, ga slapen danquote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
eigenlijk wel![]()
Heb een film op gezet, maar ik val heletijd half in slaap
nou ja.. had gister zo'n heel stripje weggewerkt en geen moment pijnloosquote:Op maandag 2 maart 2009 14:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, maar hoe lang geleden is het dat je die paracetamol hebt ingenomen dan? Misschien istie alweer uitgewerkt
Tellsell passieDe combinatie van die woorden
Hmm, dat werkt dus ook niet..quote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. had gister zo'n heel stripje weggewerkt en geen moment pijnloosDus nu hou ik er maar mee op
2 woorden die eigenlijk niet bij elkaar zouden passen, maar blijkbaar kan het toch.. klinkt als een slechte film als er het niet over woorden, maar 2 personen hadden
ja je had toch dat tellsell kanaal vroeger al? Tenminste, dat had die vriend toen wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whut?! Heb je dat in Nederland ook? Zo ja, op welk kanaal dan?
Dat hebben wij ook maar ik kan me niet herinneren dat wij een tellsellkanaal hebbenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
digitale tv, ik heb thuis volgens mij 3 van die kanalen
3? ik heb er pas 1 gevondenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
En bij UPC?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja je had toch dat tellsell kanaal vroeger al? Tenminste, dat had die vriend toen wel.
En nu is dat volgens mij gewoon weer precies hetzelfde terug, maar dan heet dat SUUSkanaal 33 bij ziggo
Drie?!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
geen rooibos thee hier, maar wel gewone thee en ik drink mijn thee uitsluitend met een lading suikerquote:Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, dat werkt dus ook niet..
Wat bij mij helpt tegen hoofdpijn is rooibosthee met een flinke schep suiker. Misschien een idee?
Hahaha geweldig.. Leuke TT zou dat zijn ook
honing er bij doenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen rooibos thee hier, maar wel gewone thee en ik drink mijn thee uitsluitend met een lading suiker
Gewone thee werkt niet, rooibosthee welquote:Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen rooibos thee hier, maar wel gewone thee en ik drink mijn thee uitsluitend met een lading suiker
hmm... volgens mij niet op UPCquote:
quote:Nederland heeft een nieuwe 24-uurs zender homeshoppingkanaal onder de naam ShopZo. Onderdeel daarvan is ‘Suus’ een winkel op tv en internet gericht op vrouwen. ShopZo zendt zeven dagen per week uit via haar eigen kabelfrequentie en biedt de kijker, naast de winkelformule Suus, ook andere thuiswinkelprogramma's en vormen van direct response tv. InfoThuis Nieuwe Media verzorgt voor ShopZo de teletekstdienst.
De tv-zender is te zien zijn bij de analoge en digitale kabelhuishoudens van onder meer Ziggo en CAIW.
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gewone thee werkt niet, rooibosthee wel
Waardeloos dat het niet bij UPC is. Ik klaag ze aanquote:Op maandag 2 maart 2009 14:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm... volgens mij niet op UPC
moet je toch bij mij komen kijken
[..]
jaaaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waardeloos dat het niet bij UPC is. Ik klaag ze aan
ik wil nu niet naar buitenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doenBij mij werkt alleen rooibosthee
haha ok..quote:
Hier schijnt het zonnetje een beetjequote:Op maandag 2 maart 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wil nu niet naar buiten
[..]
haha ok..
Dan begrijp ik dat je niet naar buiten wiltquote:Op maandag 2 maart 2009 14:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat was hier vanochtend wel, maar inmiddels niet meer
Waarschijnlijk wel, maar die zijn vast niet zo heel makkelijk te vindenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Zouden we meer tellsellmedestanders nodig hebben om het op UPC te krijgen?
Gister wel lekker even in het zonnetje kunnen zittenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan begrijp ik dat je niet naar buiten wilt
Shitquote:Op maandag 2 maart 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar die zijn vast niet zo heel makkelijk te vinden
Heb gisteren heerlijk in het Amsterdamse bos gelopenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gister wel lekker even in het zonnetje kunnen zitten
Ook lekkerquote:Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb gisteren heerlijk in het Amsterdamse bos gelopen![]()
Regende wel eventjes een beetje, maar dat mocht de pret niet drukken
"Door de tornadoluchtstromen in de FlavorWave Turbo wordt het vet ook nog van het vlees geblazen!"quote:Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef Psychonikeo het volgende:
De FlavorWave Turbo is perfect voor in de camper, op de boot of in de flat!!
Nu moet ik m ook hebben
Zeelandquote:Op maandag 2 maart 2009 15:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
hier schijnt het al heel de dag. (zeeland he)
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
"Door de tornadoluchtstromen in de FlavorWave Turbo wordt het vet ook nog van het vlees geblazen!"
De CardioTwist? Die ken ik nog nietquote:Op maandag 2 maart 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nu is er de de CardioTwist.. dat vind ik altijd minder leuk
Het zorgt voor plattere en sterkere buikspierenquote:
Alweer de core? Maar daar hadden we Windsor Pilates en Zumba toch ook al voor?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het zorgt voor plattere en sterkere buikspieren
Het maakt een krachtige beweging in 2 richtingen mogelijk in combinatie met een draai van het bovenlichaam waarmee u uw hele core verstevigt!!
jaja.. of uhm.. shit.. dat dansen waarmee je ook je core verstevigde enzoquote:Op maandag 2 maart 2009 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alweer de core? Maar daar hadden we Windsor Pilates en Zumba toch ook al voor?
Huilen?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
Shit.. ze laten nu zelfs iemand huilen om dat ding te verkopen!!!
Zumbaquote:Op maandag 2 maart 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaja.. of uhm.. shit.. dat dansen waarmee je ook je core verstevigde enzo
Ja dit is nog wel zo'n amerikaanse versie hoor, maar er wa zo'n man die emotioneel werd omdat zijn leven zoveel beter was nu hij zoveel was afgevallenquote:
Och jeequote:Op maandag 2 maart 2009 15:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja dit is nog wel zo'n amerikaanse versie hoor, maar er wa zo'n man die emotioneel werd omdat zijn leven zoveel beter was nu hij zoveel was afgevallen
blijkbaarquote:Op maandag 2 maart 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Och jee
Dan heeft ie vast vroeger de Abtronic niet geprobeerd
Ja dat is nu weer iedere keer..quote:
haha.. die was populair jaquote:Op maandag 2 maart 2009 15:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De abtronic hebben wij zelfs thuis gehad
Kan ik hier niet bekijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die uit dat zumba filmpje dat ik postte
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf met al je janksmileys
Het deed gewoon pijn op een gegeven momentquote:
Doe datquote:Op maandag 2 maart 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh das klote.. zal ff screenshotje doen
Haha.. ja das altijd zo.. Dat was ook vroeger toen je nog live tellsell had op de markt.. wij hadden toen zo'n tekening met wan die rondjes die je dan met een stift moest ronddraaien enzo. Die man deed dat heel makkelijk, maar ik kon het nietquote:Op maandag 2 maart 2009 15:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het deed gewoon pijn op een gegeven momentJa natuurlijk moest ik hem ook een keer proberen
En het bleek op een gegeven moment ook niet te werken.. Pas als je het zo hoog zette dat je brandwonden kreeg
Jaaaaaa die waren leuk! Zo'n cirkeltje in een cirkeltje toch? Die hadden wij ook, geweldige tekeningen maakte ik daarmeequote:Op maandag 2 maart 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Haha.. ja das altijd zo.. Dat was ook vroeger toen je nog live tellsell had op de markt.. wij hadden toen zo'n tekening met wan die rondjes die je dan met een stift moest ronddraaien enzo. Die man deed dat heel makkelijk, maar ik kon het niet
mag hopen dat je weet dat het allemaal onzin is?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
We doen het alleen maar om je op je eigen gedrag te wijzen.
kon jij het wel???quote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaaa die waren leuk! Zo'n cirkeltje in een cirkeltje toch? Die hadden wij ook, geweldige tekeningen maakte ik daarmee
Het is fucking irrirantquote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
mag hopen dat je weet dat het allemaal onzin is?
Wijze woorden Paulaquote:Op maandag 2 maart 2009 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
We doen het alleen maar om je op je eigen gedrag te wijzen.
ben je daar echt van overtuigd? Mijn reactie gister dat ik je irritant vond was namelijk die 10% die een keer geen bullshit isquote:
Daph_ vindt dat het topic te langzaam gaat, daar help ik der alleen maar mee...quote:
ik ook, maar het lukt mij niet om mooie rondjes te makenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kon ik dat! Ik vond het geweldig
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben je daar echt van overtuigd? Mijn reactie gister dat ik je irritant vond was namelijk die 10% die een keer geen bullshit is
What do I have to do with it?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
Daph_ vindt dat het topic te langzaam gaat, daar help ik der alleen maar mee...
als dat ook niet goed is nou ja dan niet he
als het alleen daaraan lag dan had ze mij en daph toch ook irritant gevonden?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
Mij lukte het welquote:Op maandag 2 maart 2009 15:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook, maar het lukt mij niet om mooie rondjes te maken
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als het alleen daaraan lag dan had ze mij en daph toch ook irritant gevonden?
shiiiiiit zeg.. mijn heldinquote:Op maandag 2 maart 2009 15:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mij lukte het welWeet niet of ik het nog steeds kan want dat is echt jááááren geleden
Schokkend?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Nu ff een ander kanaal want al die trainende mensen vind ik een beetje schokkend
Ik wil je niet teveel afleidenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:21 schreef Daph_ het volgende:
Indeed
Ik moet eigenlijk mijn flowchart afmaken maar volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan want het loopt niet helemaal lekker zoals ik 'm nu heb![]()
Ik wist niet eens dat het konquote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef denB het volgende:
pfff macosx installeren op een niet apple is leuk, maar behoorlijk omslachtig
Wij posten ook mee, maar wij hebben nog enigsinzins niveau. Jij post alleen maar fucking irritante smileys en doet je uiterste best om geliefd te worden in korte tijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
applequote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef denB het volgende:
pfff macosx installeren op een niet apple is leuk, maar behoorlijk omslachtig
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Wij posten ook mee, maar wij hebben nog enigsinzins niveau. Jij post alleen maar fucking irritante smileys en doet je uiterste best om geliefd te worden in korte tijd.
Je bent irritant, dus of je verandert of laat ik zeggen, ik zwijg je wel dood.
Take it as a joke...quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Wij posten ook mee, maar wij hebben nog enigsinzins niveau. Jij post alleen maar fucking irritante smileys en doet je uiterste best om geliefd te worden in korte tijd.
Ik durf het bijna niet te zeggen.. Confronerend?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja kom niet op het juiste woord..
Het kan.. ik doe het nu op mn MSI Wind netbook. Maar daar zijn speciale drivers voor uit gelekt een speciale custom osx gebakkenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.. Confronerend?
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef Puala het volgende:
[..]
heb nu een mac mini en macbook pro.. ik wil niet meer terugquote:
haha ok.. dan snap ik hetquote:Op maandag 2 maart 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Laptop liep vast bij het posten vandaar de late reactie
Ahquote:Op maandag 2 maart 2009 15:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee ik ben sinds kort pas in het bezit van digitale tv enzo
maar jij wilt zeggen dat hun wel zinnige dingen zeggenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
[..]
En als jij dat nou gewoon even serieus neemt en het veranderd.
Nee, maar ik hou van muziekquote:Op maandag 2 maart 2009 15:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
AhMaar bij "TMF" Dacht je wel aan hoogstaande televisie?
De tegenstelling ookquote:Op maandag 2 maart 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
Op zich is Nederlandse muziek wel ok, maar als je Anouk afwisseld met Jannes
Me too.. Heb nu al zin om straks naar huis te rijden en lekker mee te blèrenquote:
Hoewel Anouk in de reclame van de ING wel echt vreselijk isquote:Op maandag 2 maart 2009 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. Anouk isJannes is
waar bler jij op mee?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Me too.. Heb nu al zin om straks naar huis te rijden en lekker mee te blèren
Alleen draaien ze mijn favoriete meeblèr nummers niet zo vaak
ja.. dat moet ik met je eens zijn!! Zo principieel geen toegiften doen op je optredens, maar je wel laten lenen voor de INGquote:Op maandag 2 maart 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoewel Anouk in de reclame van de ING wel echt vreselijk is![]()
"Nice.. Mag deze enge kerel er even langs? Thankssssss"!!
Alesha Dixon - The boy does nothingquote:
leuk ja.. Maar daar kan je niet uit afleiden..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alesha Dixon - The boy does nothing
Kate Ryan - I surrender
Kelly Clarkson - Life sucks without you
Vooral die laatste twee
Doet ze dat niet? Dat wist ik niet eens.. Ik weet alleen wel dat mijn tenen spontaan kromtrokken bij het zien van die reclamequote:Op maandag 2 maart 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. dat moet ik met je eens zijn!! Zo principieel geen toegiften doen op je optredens, maar je wel laten lenen voor de ING
Wat afleiden?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
leuk ja.. Maar daar kan je niet uit afleiden..
Ik vind echt veel te veel muziek leuk
nope.. al een aantal keren bij een concert van haar geweest en altijd supergoed, maar ze doet geen toegiften. Ze laat gewoon alles zien in het concert en dat waardeer ik dan ook wel weer, maar dan is zo'n reclame dan weer zo fout...quote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doet ze dat niet? Dat wist ik niet eens.. Ik weet alleen wel dat mijn tenen spontaan kromtrokken bij het zien van die reclame
dat we eventueel dezeflde smaak hebben.. dat afleiden dus, maar ik heb dat meebleren dus ook van 80's tot Nederlandstaligquote:Op maandag 2 maart 2009 15:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat afleiden?
Ik ook hoor.. Bler net zo hard mee met 80's muziek als met Nederlandstalig
Hmmpf ja inderdaad..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope.. al een aantal keren bij een concert van haar geweest en altijd supergoed, maar ze doet geen toegiften. Ze laat gewoon alles zien in het concert en dat waardeer ik dan ook wel weer, maar dan is zo'n reclame dan weer zo fout...
tenenkrommend
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
No fucking shit Sherlock! Ik heb zelf ook een Macal is ze nu even niet werkend
Ooh okee.. Nwah ik vind veel leuk hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 15:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat we eventueel dezeflde smaak hebben.. dat afleiden dus, maar ik heb dat meebleren dus ook van 80's tot Nederlandstalig
haha.. ik heb dat ookquote:Op maandag 2 maart 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh okee.. Nwah ik vind veel leuk hoorZing met alles mee eigenlijk
. Dat wordt wat als het warmer wordt en mijn raampje open moet, dan kan ik niet meer meezingen
Hoe harder de radio, hoe harder ik mee"zing"quote:Op maandag 2 maart 2009 15:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. ik heb dat ook
En dan moet je gewoon de radio zo hard zetten dat ze jou niet meer horen
oh ja.. dan is dat geen oplossingquote:Op maandag 2 maart 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe harder de radio, hoe harder ik mee"zing"
onzettendquote:Op maandag 2 maart 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
Jullie hebben het wel gezellig met z'n 2en hè
sorry het zijn al langslepende irritaties.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar jij wilt zeggen dat hun wel zinnige dingen zeggen![]()
Heb vandaag zelfs gezegt van goh post je opdracht maar dan wil ik er heus naar kijken (dat is nuttig)
en als ik nu even want onzin post ga je in 1 keer zo idioot doen.
Zo mee eens.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens, moet ik 'm handmatig ff toevoegenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
trouwens Piles.. waarom is het vorige topic onvolledig in de statistieken?
altijd goed wat autoriteit erbijquote:Op maandag 2 maart 2009 15:38 schreef Puala het volgende:
leraar bereid gevonden om ons te helpen met de strijd tegen notebookprojecten.nl
ooh op die manier..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens, moet ik 'm handmatig ff toevoegenAls Fok weer eens down is enzo
dat snap ik dus niet he (zie ook die andere post van mij)quote:
haha dat is zeker fijnquote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
en die leraar kan zo heerlijk bot zijn als hij wilt, dus dat is best handig denk ik
Tuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
Jullie hebben het wel gezellig met z'n 2en hè
Hihi niet echt..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. dan is dat geen oplossing
ach he.. misschien is het wel gekkigheid als het door 5 andere gepost wordtquote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet he (zie ook die andere post van mij)
tuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi niet echt..
Mja zal wel goedkomen.. Hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |