Jaaa.. die is zo geniaalquote:
het is gewoon precies zoals hij acteerde in de seriequote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Het valt ook echt niet op dat het een script is
De instant fisherman hebben ze al sinds ik klein wasquote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jaaa.. die is zo geniaal
En ik ben fan van de Instant Fisherman
En de "Reseal & Save" klinkt ook weer fantastisch
Ik zet het al regel in de OP..quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Milou__ het volgende:
Voor mensen die de lapo posten, meldt het volgende topic ook even in de laatste post.
daarom ook, maar nu was hij new & improved!! Kreeg je er zelfs een heupgordel bij!!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
De instant fisherman hebben ze al sinds ik klein was
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef jna het volgende:
Je zag ook een keer bij Hogan knows best dat ie met dat gezin ook zo'n reclame ging maken. Vertelde die nog dat z'n manager jaren daarvoor een keer 2 producten had waar hij en George Foreman hun naam aan konden verbinden. Had ie George eerst gebeld en die wilde de grill welDe George Foreman grill die later miljoenen daaraan heeft verdient
Sorry?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
ik snap alleen nog niet waarom een apparaat waarmee je je verpakkingen opnieuw kan afsluiten, kan zorgen dat je slanker wordt?
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
ik snap alleen nog niet waarom een apparaat waarmee je je verpakkingen opnieuw kan afsluiten, kan zorgen dat je slanker wordt?
Ja het is een apparaatje "Reeal & Save" (met gratis 6 AA batterijen en de clutter cutter). En 1 van de voordelen was dat je je figuur ermee kan laten slinken..quote:
WTF?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja het is een apparaatje "Reeal & Save" (met gratis 6 AA batterijen en de clutter cutter). En 1 van de voordelen was dat je je figuur ermee kan laten slinken..
De gedachte is dat je groente en fruit langer vers houdt, waardoor je gezonder eet, waardoor je evntueel afvalt. Een totaal verkeerde gedachte maar zo denken domme mensen nou eenmaalquote:Op maandag 2 maart 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja het is een apparaatje "Reeal & Save" (met gratis 6 AA batterijen en de clutter cutter). En 1 van de voordelen was dat je je figuur ermee kan laten slinken..
jaja.. daarmee krijg je je mooi afgesloten zakjes weer makkelijk open!!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WTF?Die ken ik nog niet
De Clutter cutterwat een naam
jij kijkt ook?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De gedachte is dat je groente en fruit langer vers houdt, waardoor je gezonder eet, waardoor je evntueel afvalt. Een totaal verkeerde gedachte maar zo denken domme mensen nou eenmaal
Ze wilde 'm eerst de Clitter Cutter noemen, maar dan zouden ze alleen in Ethiopie afzet hebbenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WTF?Die ken ik nog niet
De Clutter cutterwat een naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |