Proberen, ja.. toezeggen doe ik niet meer. Tis in eerste instantie een kwestie van geld.. Moet inprincipe wel lukken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef ursel het volgende:
Baussie?? Ga je nog proberen mee te fietsen dit jaar??
Langs CS enzo, vet spannend!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:22 schreef OmertaDM het volgende:
Klinkt een beetje eng, een damesfiets met mandje, zonder remmen, in Amsterdam...
Overheidquote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:14 schreef jpjedi het volgende:
http://media.rtl.nl/media(...)ritsebelastingen.doc
Je zal het meemaken zeg.
Dan loopt toch heel de economie vast?![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Overheid
Bezuinigen betekent bij de overheid altijd dat de burger meer af moet dragen. Moet jij eens bij je baas proberen; zeg we moeten kosten besparen dus laten we de verkoopprijs met 10% verhogen.
Dat er uberhaupt nog mensen zijn die er vertrouwen in hebben dat een overheid fatsoenlijk met geld om kan gaan is me echt een raadsel.
Goedemorgen
Ik zeg tijd voor bier!quote:
Heb je een datum? Moet ff met Lies overleggen natuurlijk. Met mijn zwager afgesproken dat we gaan mountainbiken en hij geeft niets om koersen. Nu kan ik er wel een koersfietsje bij ritselen maar toch.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:33 schreef ursel het volgende:
JP, ging jij nog mee fietsen van de zomer?
Lawinepijl?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef jpjedi het volgende:
WTF, als een vuurpijl de lucht in nu. Geen pijl op te trekken die AEX, toch veel die instappen blijkbaar.
Ja, nondeju, lees dan ook eens alle posts door..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je een datum? Moet ff met Lies overleggen natuurlijk. Met mijn zwager afgesproken dat we gaan mountainbiken en hij geeft niets om koersen. Nu kan ik er wel een koersfietsje bij ritselen maar toch.
Eerst die datum maar eens overleggen.
Wat ik van Raffie begreep had zijn voorkeur de laatste volle week van augustusquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef ursel het volgende:
O.. over fietsen gesproken..
Mijn zwagertje lief moet van zijn baas nu al de definitieve planning voor van de zomer doorgeven ivm vakantie planning enzo..
is de 3 volle week van augustus ok voor een ieder die nog steeds meegaat??
En wie zijn momenteel nog de potentiėle bikkels die meegaan??
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef jpjedi het volgende:
WTF, als een vuurpijl de lucht in nu. Geen pijl op te trekken die AEX, toch veel die instappen blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |