Dat is inderdaad wel een coole widget ja...quote:
Ik heb beide (gehad), want mijn HTC Touch Pro werd gestolen, maar heb meer plezier van mijn G1 dan ik had van de Touch Pro (alhoewel die laatste er wel beter uitziet). Met name Android is veel beter dan Windows Mobilequote:
Hoe betaal je die?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Eilanden het volgende:
Vanaf vandaag ook betaalde applicaties in de Nederlandse Market
Het gaat uiteindelijk met Google Checkout ... in praktijk komt het erop neer dat je eenmalig je creditcard (op dit moment enige manier) moet verbinden in je phone en dan kun je gewoon de applicaties betalen. Op dit moment staan de prijzen overigens alleen in $ of GBP vermeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:01 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Hoe betaal je die?
Zetten ze dat bij je telefoonrekening of moet je het anders regelen?
Is Android vooral sneller dan Windows mobile? Want dat vond ik de grootste ergernis aan mijn HTC Tytn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb beide (gehad), want mijn HTC Touch Pro werd gestolen, maar heb meer plezier van mijn G1 dan ik had van de Touch Pro (alhoewel die laatste er wel beter uitziet). Met name Android is veel beter dan Windows Mobile
Doen, het is cool en handig, net als alle andere Google producten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is Android vooral sneller dan Windows mobile? Want dat vond ik de grootste ergernis aan mijn HTC Tytn.
Ik ben nu echt toe aan een nieuwe telefoon. Mijn normale toestel heeft het begeven, en ik vind de Nokia E75 wat aan de dure kant, de N97 zal vast nog wel duurder gaan worden. Een G1 kan ik met een jaarverlenging voor 20 euro krijgen. Heel acceptabel.
Zijn die beter dan de gratis versies?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Eilanden het volgende:
Vanaf vandaag ook betaalde applicaties in de Nederlandse Market
Het is zeker snellerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is Android vooral sneller dan Windows mobile?
Ik moet toch zeggen dat dat ook in theorie niet meteen zo logisch is. Geld geeft weinig garantie op kwaliteit, zeker als het om hobbyisten gaat. Kwaliteit van de software heeft toch meer met de kwaliteit van de auteur te maken; hooguit geeft het geld wat meer kans op features waar de auteur zelf geen tijd en zin voor/in heef.tquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:06 schreef Devolution het volgende:
Nu programmeurs geld kunnen vragen voor hun producties zullen er programma's van hogere kwaliteit en betere ondersteuning komenAlthans, in theorie dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |