abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 14:22:42 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91462219
Susie, nee toch..... -O-

Je gaat het natuurlijk vanzelf duidelijk merken op den duur, maar ik kan me goed voorstellen dat mijn gemoedsrust me die 12 euro wel waard was hoor..... :{ Om het geld zou ik het niet laten.

Sterkte en ik duim voor je dat je buik nog gevuld is :*
  maandag 17 januari 2011 @ 14:33:54 #252
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91462787
Mijn verstand zegt gewoon dat er niets meer is. Ik ga van het weekend (of donderdagavond) wel de gewone goedkopere versie halen, dan weet ik het ook. Dan zullen de hormonen wel uit het lichaam zijn.

Nog even een edit; waarom, als ik van mezelf lekker geld mag uitgeven aan kleren, kan ik niets vinden!! :(
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 17 januari 2011 @ 14:40:00 #253
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91463113
Ooh, da's herkenbaar zeg :') ik mag van mezelf in het buitenland altijd wat kopen, maar heb dit keer ook niks kunnen vinden!

Ook niks online? In LIF weten mensen héél veel fijne webshops oO<
  maandag 17 januari 2011 @ 14:40:38 #254
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91463146
Lekker offtopic hier: Ben H&M aan het afstruinen....
  maandag 17 januari 2011 @ 14:53:41 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91463790
Er is een 10% kortingscode he? Hebben?

WAY offtopic :P
  maandag 17 januari 2011 @ 15:04:37 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91464354
Die heb ik uiteraard ook! haha! En ik had ook nog een kortingsbon van 5 euro... ooit eens gehad ivm verkeerd geleverd artikel. Bestelling geplaatst hoor... maar uiteraard niet alles in ene leverbaar. Zo, heb er in ieder geval een fijn gevoel aan over, ook al zijn het van die basic shirtjes.. :D
pi_91468870
susie ik gebruik altijd zwangerschapstesten van de kruitvat . 2 voor 5 euro.
mischien een idee.
in ieder geval sterkte.
blijft klote hoe kort ook.
je hebt aan het zwanger zijn mogen proeven en als het dan mis gaat is dat erg bitter.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 17 januari 2011 @ 17:46:18 #258
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91472776
Die van KV haal ik ook "altijd" Werken naar mijn idee prima.
En inderdaad het is erg bitter, maar ik heb goede hoop hoor. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:09:29 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91485649
lieve Susie; ik wil je niet onzeker maken, en ook niet onterechte hoop geven, maar mijn zus heeft bij haar 3e zwangerschap ook steeds bloedverlies gehad, dacht zelfs ongesteld geweest te zijn. Maar uiteindelijk toch maar eens een test gedaan, positief; naar de VK, bleek ze bijna 10 weken zwanger te zijn. (ondanks dus steeds wat bloedverlies).
Ik zou idd ook nog eens een test doen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91486494
Susie, je hebt in Z&G al eerder gereageerd nav mijn post... ik ben nu 7wk +nogwat en ik had vorige week woensdag een echo waarop duidelijk wat te zien was. Met hartje. En ik bloed al sinds NOD. Geen tampons/maandverbanden vol, maar wel genoeg om het af en toe te merken tijdens het lopen, bijv. Bij Lotte heb ik ook een flink aantal weken bloed verloren, zelfs nog in de 2e helft van de zw.schap zoveel dat we naar het ziekenhuis zijn gegaan midden in de nacht.

Ik wil je geen valse hoop geven en ik snap dat je een flinke slag om de arm houdt, maar het kan natuurlijk altijd... Testen kan geen kwaad en ik zou ook de afspraak met je vk laten staan, gewoon om het even te laten controleren..

Sterkte :*
Lotte!
Noah!
pi_91487428
Susie, bij mijn curretage na een missed abortion duurde het inderdaad bijna 2 weken voordat de test negatief was, maar bij de miskraam na 5 weken was het eerste bloedverlies op dinsdagavond en testte ik zondag al negatief. Ik zou er gewoon een kruidvattestje tegenaan smijten, dan weet je iets meer. Succes iig!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 18 januari 2011 @ 06:41:49 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91501394
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
Susie, je hebt in Z&G al eerder gereageerd nav mijn post... ik ben nu 7wk +nogwat en ik had vorige week woensdag een echo waarop duidelijk wat te zien was. Met hartje. En ik bloed al sinds NOD. Geen tampons/maandverbanden vol, maar wel genoeg om het af en toe te merken tijdens het lopen, bijv. Bij Lotte heb ik ook een flink aantal weken bloed verloren, zelfs nog in de 2e helft van de zw.schap zoveel dat we naar het ziekenhuis zijn gegaan midden in de nacht.

Ik wil je geen valse hoop geven en ik snap dat je een flinke slag om de arm houdt, maar het kan natuurlijk altijd... Testen kan geen kwaad en ik zou ook de afspraak met je vk laten staan, gewoon om het even te laten controleren..

Sterkte :*
9 weken toch Linda?? (ik morgen volgens de berekening?)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91513318
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 06:41 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

9 weken toch Linda?? (ik morgen volgens de berekening?)
Ik ben een weekje teruggezet, onder voorbehoud. Baby verstopte zich in een hoekje, dus was het niet zeker of het nou wel of niet helemaal gemeten kon worden... 9-2 nog een meting en dan wordt de datum eventueel aangepast..
Lotte!
Noah!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:00:04 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91527470
Het geeft inderdaad een klein beetje hoop Linda. En wat zal het voor jou ook rot zijn zeg... ik moet er toch niet aan denken iedere keer dat bloed weer. Ik weet nu aldat wanneer ik ga testen en het toch negatief zal zijn, dat ik toch (weer) teleurgesteld zal zijn. En de andere kant, wanneer het positief zal zijn, flikker van de toiletpot af denk ik! :D
Ik heb overigens nog geen afspraak staan met de vk. Ik heb niet eens de tijd gehad om te bellen. Tja, naar aanleiding van de bloeding belde ze mij en mijn verhaal aanhorende had zij ook geen goede hoop meer.
Ik ga zaterdag toch even naar de stad (of misschien donderdagavond even), dan neem ik toch even testjes mee (Die hebben we uiteraard toch wel weer nodig voor eventuele volgende ronde :+ )
pi_91540058
susie :*
pi_91630419
Susie hoe is het nu met je? Leef je nog een beetje tussen hoop en vrees? 't Wel rot he, zo in onzekerheid zitten -O- ... ik hoop dat er stiekem toch nog wel een klein baby'tje groeit... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:35:38 #267
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91636924
Ik moet ook regelmatig aan je denken Susie, ben benieuwd hoe het met je is. En ook ik hoop (nu niet zo) stiekem (meer) dat er daar binnen een klein babietje verstopt zit. :*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 06:41:04 #268
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91646609
Lief van jullie meiden, maar heb net een test gedaan en geen enkele tweede streep te bekennen hoor. Dus we gaan op voor de volgende ronde! :*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:19:56 #269
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91647140
He wat balen Susie! :* Stiekem hoop je dan toch dat het nog goed zit. Maar wel fijn dat je nu niet meer in onzekerheid zit. Hopelijk is het snel weer raak!
pi_101614923
Mijn verhaal moet ik toch even kwijt.
3 jaar geleden was ik zwanger van Ko en kreeg ik in de 7de week bloedingen. Gelukkig kreeg ik vrij snel een echo en zegen we een kloppend hartje. O+
De volgende dag, in de wachtkamer van de mondhygieniste, besloot ik vlak voor de afspraak nog even naar het toilet te gaan en daar verloor ik 2 erg grote bloedklonters. Ik ben meteen naar huis gegaan.
De vk zei dat we niets anders konden doen dan afwachten. Het bloeden stopte gelukkig en Ko is een feit.

In juli dit jaar hadden we een barbecue in het park van vrienden van mijn lief. Daarna zouden we doorfietsen naar de tuin om daar een nachtje te slapen.
Ik was 6 weken zwanger en mensen zagen het al aan me, ik had Flugeliaanse darmuitstulpels.
Terwijl ik met een vriend stond te parten over de voordelen van grijs worden of kaal worden, voel ik het bloeden beginnen. We zijn in het park, dus geen toiletten.
Ik loop de bosjes in en tussen de brandnetels zie ik inderdaad dat ik bloed.
Ik loop wel drie keer heen en weer.
Bij de tweede keer heen en weer lopen legde een kennis zijn hand op mijn buik en wilde me feliciteren. Dat was echt moeilijk.
Dus bij de derde keer moet ik enorm hard huilen.
P. ziet het gelukkig (ik ben nogal ver van de groep) en komt samen met Ko naar me toe. Ik wil graag weg daar, geen verband bij me, alleen papieren zakdoekjes. Bovendien sta ik te trillen op mijn benen.

Uiteindelijk fietsen we toch naar de tuin. De volgende dag hield het bloeden zo goed als op.
Wel de vk gebeld en ik kon 2 dagen later terecht voor een echo.

De dag ertussen hadden we al een afspraak staan om met mijn zusje en haar vriend naar de Efteling te gaan. Op advies van Mignonne heb ik toch maar even in mijn kast gezocht naar maandverband en ik had nog 1 proefpakje. Dat in de tas gepropt en op naar het sprookjesbos.
Bij de ingang begon het bloeden weer. En dat heeft het de hele dag gedaan. :{
Gelukkig was er in elk toiletgebouw een maandverbandverkoopding en daar heb ik veelvuldig gebruik van gemaakt.
Ik heb alle heftige attracties maar overgeslagen dat voelde helemaal niet goed. En mijn zusje op de hoogte gesteld, ik wilde immers elk uur naar de wc. :')
Gelukkig was het een hele gezellige dag verder.

De volgende ochtend ging ik samen met Ko naar het echocentrum en ik zag het helemaal niet meer zitten.
Maar er knipperde een hartje! O+
Zo bijzonder, en het vertrouwen was meteen terug. De echoscopiste zag ook grote stolsels zitten en waarschuwde me daarvoor. Ze zijn uiteindelijk niet tevoorschijn gekomen, maar ik ben haar daar wel heel dankbaar voor, het heeft me een hoop schrik bespaard.
Na die dag hield het bloeden ook langzaam op.

2 weken later kregen we nog een echo en het kindje was goed gegroeid.
En weer 2 weken later kregen we nog een termijnecho. Armpjes en beentjes! O+

Wat het bloeden nu precies veroorzaakt is onduidelijk, maar ik vond het hoe dan ook afschuwelijk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:11:43 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101619220
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef oeke het volgende:
Mijn verhaal moet ik toch even kwijt.
3 jaar geleden was ik zwanger van Ko en kreeg ik in de 7de week bloedingen. Gelukkig kreeg ik vrij snel een echo en zegen we een kloppend hartje. O+
De volgende dag, in de wachtkamer van de mondhygieniste, besloot ik vlak voor de afspraak nog even naar het toilet te gaan en daar verloor ik 2 erg grote bloedklonters. Ik ben meteen naar huis gegaan.
De vk zei dat we niets anders konden doen dan afwachten. Het bloeden stopte gelukkig en Ko is een feit.

In juli dit jaar hadden we een barbecue in het park van vrienden van mijn lief. Daarna zouden we doorfietsen naar de tuin om daar een nachtje te slapen.
Ik was 6 weken zwanger en mensen zagen het al aan me, ik had Flugeliaanse darmuitstulpels.
Terwijl ik met een vriend stond te parten over de voordelen van grijs worden of kaal worden, voel ik het bloeden beginnen. We zijn in het park, dus geen toiletten.
Ik loop de bosjes in en tussen de brandnetels zie ik inderdaad dat ik bloed.
Ik loop wel drie keer heen en weer.
Bij de tweede keer heen en weer lopen legde een kennis zijn hand op mijn buik en wilde me feliciteren. Dat was echt moeilijk.
Dus bij de derde keer moet ik enorm hard huilen.
P. ziet het gelukkig (ik ben nogal ver van de groep) en komt samen met Ko naar me toe. Ik wil graag weg daar, geen verband bij me, alleen papieren zakdoekjes. Bovendien sta ik te trillen op mijn benen.

Uiteindelijk fietsen we toch naar de tuin. De volgende dag hield het bloeden zo goed als op.
Wel de vk gebeld en ik kon 2 dagen later terecht voor een echo.

De dag ertussen hadden we al een afspraak staan om met mijn zusje en haar vriend naar de Efteling te gaan. Op advies van Mignonne heb ik toch maar even in mijn kast gezocht naar maandverband en ik had nog 1 proefpakje. Dat in de tas gepropt en op naar het sprookjesbos.
Bij de ingang begon het bloeden weer. En dat heeft het de hele dag gedaan. :{
Gelukkig was er in elk toiletgebouw een maandverbandverkoopding en daar heb ik veelvuldig gebruik van gemaakt.
Ik heb alle heftige attracties maar overgeslagen dat voelde helemaal niet goed. En mijn zusje op de hoogte gesteld, ik wilde immers elk uur naar de wc. :')
Gelukkig was het een hele gezellige dag verder.

De volgende ochtend ging ik samen met Ko naar het echocentrum en ik zag het helemaal niet meer zitten.
Maar er knipperde een hartje! O+
Zo bijzonder, en het vertrouwen was meteen terug. De echoscopiste zag ook grote stolsels zitten en waarschuwde me daarvoor. Ze zijn uiteindelijk niet tevoorschijn gekomen, maar ik ben haar daar wel heel dankbaar voor, het heeft me een hoop schrik bespaard.
Na die dag hield het bloeden ook langzaam op.

2 weken later kregen we nog een echo en het kindje was goed gegroeid.
En weer 2 weken later kregen we nog een termijnecho. Armpjes en beentjes! O+

Wat het bloeden nu precies veroorzaakt is onduidelijk, maar ik vond het hoe dan ook afschuwelijk.
wat een geweldig nieuws oeke! gefeliciteerd! maar wat akelig, dat bloeden en de angst dat 't allemaal mis zal gaan... je geeft zo wel een wat te letterlijke invulling aan die 'bloedjes' van kinderen van je, (want uiteraard wordt nr 2 ook weer zo'n prachtig exemplaar! O+ ) ik hoop dat de rest van je zwangerschap zorgelozer zal verlopen! :*
in de haak.
  dinsdag 6 september 2011 @ 08:07:29 #272
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101622411
quote:
Flugeliaanse darmuitstulpels
:D !!

Zo fijn Oeke dat het gewoon goed bleek te zijn steeds. Kan me voorstellen dat het je vertrouwen flink op de proef kan stellen. Gelukkig is het bloeden gestopt, kun je straks weer zo'n mooierd op de wereld zetten... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:17:29 #273
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_101623310
Oeke wat een opluchting! Zo onzekermakend dat bloedverlies. Gelukkig is het goed! :*

:o Fluugs, ik schrok even toen ik zag dat je hier had gepost.
pi_101624220
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:07 schreef flugeltje het volgende:
:D !!

Zo fijn Oeke dat het gewoon goed bleek te zijn steeds. Kan me voorstellen dat het je vertrouwen flink op de proef kan stellen. Gelukkig is het bloeden gestopt, kun je straks weer zo'n mooierd op de wereld zetten... :*
Ik vond hem zo herkenbaar mooi, je buikje! :D
Bij mij is het nu weer weggetrokken trouwens.

Volgens mij heeft Ko er toch wel iets van meegekregen. Gister in de badkamer zei hij, nadat ik op de toilet geweest was: 'Mama bloed.'
Jongetje toch.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101625889
Jee, wat een verhaal zeg :{ . Maar wat heerlijk dat het goed gaat nu O+ !
pi_101628449
Jeetje Oeke, wat een heftige, enge periode :* Gelukkig gaat het wel allemaal goed met het kindje O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:43:54 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101628483
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:59 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik vond hem zo herkenbaar mooi, je buikje! :D
Bij mij is het nu weer weggetrokken trouwens.

Volgens mij heeft Ko er toch wel iets van meegekregen. Gister in de badkamer zei hij, nadat ik op de toilet geweest was: 'Mama bloed.'
Jongetje toch.
Ach dat ventje toch... Ze pikken meer op dan je verwacht he...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:28:02 #278
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101637515
Lieverd, ook nog even hier: van harte met je zwangerschap! :* Wat een enorme onzekerheid met dat bloedverlies, ik hoop echt dat het daar nu klaar mee is en dat het vanaf nu een zwangerschap volgens de boekjes zal zijn :) En moeilijk he, dat je kleine er toch meer van meekrijgt als je zou willen? Het ergste moment van de mk voor mijn vakanie was toen ik heel hard op de bank zat te huilen, Stef keek op vanuit zijn spel, liep naar me toe en aaide me door mijn haar.. Zo lief, en tegelijk zo oneerlijk dat een anderhalfjarige zijn moeder moest troosten.. Enfin, ik snap je gevoel erbij. Nogmaals een fijne zwangerschap, ook voor je lief en Ko'tje O+

En voor jou ook, Fluugs :*
3!
pi_101651789
Och, Oeke, wat zul je geschrokken zijn. Pff..

En Incantrix, die kleintjes voelen toch heel goed aan dat er iets is. Ik herken het, een onverwacht handje langs je rug, een sneu gezichtje. Tis toch hun mama die verdrietig is, het is zo lief bedoeld.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105175022
Hallo Meiden,

Even mijn verhaal kwijt.
Ik ben moeder van een prachtige dochter en we hebben er een half jaar geleden voor gekozen om mijn spiraaltje te verwijderen en voor een tweede kindje te gaan. Met mijn dochter was het meteen de eerst ronde raak dus was er al een beetje op in gesteld dat het geen problemen zou geven.

Na 2 maand had ik dan ook een positieve test in mijn handen en dolgelukkig natuurlijk. 2 dagen later kwam toch mijn menstruatie op gang.

Nu heb ik afgelopen maand ovulatie testen gebruikt omdat het de maanden daarna nog niet wou lukken. Mijn eisprong snel gevonden en de dag erna had ik al meteen een goed gevoel. Het was raak! Niet eens zo overdreven veel kwaaltjes. Alleen pijn in de onderrug en trekkende banden (herkenbaar van de eerste zwangerschap alleen was ik toen al wel een stukje verder met deze kwaaltjes) Maar goed niet te hard hopen natuurlijk eerst maar eens die positieve test. Ondertussen wist ik het steeds zekerder ik was zwanger kon niet anders! Dan duren de dagen idd heel lang voordat die test gedaan kan worden. 29 nov kon ik testen maar 27 nov kwam mijn menstruatie op gang. Ongelooflijk teleurgesteld natuurlijk. Maar nu was deze wel wat anders begin helder rood 2 dagen en 1 dag bruin verlies. 29 nov wel een test gedaan negatief natuurlijk. Nu zijn we een paar dagen verder en ik kan me niet focussen op de volgende ronde ondanks het bloeden en de negatieve test ben ik er eigenlijk nog steeds van overtuigd dat ik zwanger ben! Waarom gaat het gevoel in de onderbuik en de pijnlijke onderrug niet weg? Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Of moet ik het helemaal los laten? Kan ik de HA bellen met het verhaal 'ja wel gebloed ook een negatieve test maar voel me zo zwanger! (Niet alleen door de kwaaltjes ook gewoon het overtuigende gevoel!) Of gewoon afwachten en later nog maar weer testen? Ben even radeloos. Vindt het ook zo ongelooflijk moeilijk om aan de mensen om heen uit te leggen hoe ik me voel.

Vindt het ook heerlijk om het hier even van me af te schrijven.

Hoop dat er wat meiden zijn met wijze raad.

Liefs H.
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:26:16 #281
58560 Oksel
Gezellig.
pi_124574733
Nou, week 6. De dame heeft last van bloedverlies, donker bruin. Niet heel veel, maar meer dan druppels. Verder gevoel alsof ze ongesteld moet worden, wat last van rug, wat buikpijn, maar geen hevige kramp.

Spannend.. :( Iemand nog iets nuttigs hierover te vertellen wellicht?
pi_124576047
Kan innestellingsbloed zijn dat is ook vaak bruin. Sterkte!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:04:29 #283
58560 Oksel
Gezellig.
pi_124576307
Meer bloed. Roder. :(
  woensdag 27 maart 2013 @ 20:42:40 #284
58560 Oksel
Gezellig.
pi_124581182
Nou, dat gaat helemaal niet goed hier.. :(
pi_124582000
Miscchein de verloskundige bellen ?
  woensdag 27 maart 2013 @ 20:57:35 #286
58560 Oksel
Gezellig.
pi_124582045
Ja, gedaan.

Die denkt dat de zwangerschap niet de goede kant op gaat.. :'(

En dat na 1,5 jaar wachten..

Godverdomme.
pi_124583287
Kan je er niet toevallig even langs om snel een echo te maken? bij mij zagen ze met 5 weken en 6 dagen al een hartje geeft vast een hoop geruststelling. Anders zou ik even naar een andere verloskundige praktijk bellen om te vragen of je daar snel terrecht kan voor bevestiging lijkt me toch wel fijn zeker na zolang wachten.
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:21:13 #288
58560 Oksel
Gezellig.
pi_124596662
Vanmiddag afspraak.

Beiden 't gevoel dat 't een miskraam is geweest. Eigenlijk geen erge krampen gehad, en vannacht geen bloedingen meer, maar gisteravond wel weefsel verloren.
pi_124603619
Ik duim nog even voor jullie.
pi_124607755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:21 schreef Oksel het volgende:
Vanmiddag afspraak.

Beiden 't gevoel dat 't een miskraam is geweest. Eigenlijk geen erge krampen gehad, en vannacht geen bloedingen meer, maar gisteravond wel weefsel verloren.
Al meer nieuws? Heb ook bloedverlies gehad vanaf de eerste weken van de zwangerschap tot een week of 12 en toch bleek alles goed te zijn. Het kan er soms, helaas en zeer zenuwslopend, bijhoren..
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:05:37 #291
58560 Oksel
Gezellig.
pi_124613349
Miskraam. Op echo lege baarmoeder.

:(

Komen we wel weer overheen. We zijn jong & gezond. Maar het is wel naar, en vreemd.
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:09:06 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_124613486
ach oksel, wat verdrietig. heel veel sterkte gewenst!
in de haak.
pi_124617126
;( :* Wat verdrietig, veel sterkte Oksel!
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:50:29 #294
58560 Oksel
Gezellig.
pi_124618975
Ja, thanks..
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:55:26 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124619159
Oksel ;( Wat verdrietig... :*
pi_124619181
Ach nee ;( Heel veel sterkte :*
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:06:51 #297
58560 Oksel
Gezellig.
pi_124619619
Ja, klussen maar weer.

Hopelijk nu niet weer 1,5 jaar wachten :(
pi_124619755
Oksel :*
Home is where the O+ is...
pi_124621714
Oksel. Sterkte. :*
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:16:30 #300
57497 happyme28
I'm so happy
pi_124659517
Oksel, geen garanties maar voor de geboorte van onze zoon ook 1,5 jaar bezig geweest en toen zwanger wat een miskraam werd. Na 4 maanden was ik weer zwanger en daar is onze zoon uit geboren.

Ik duim voor jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')