Iets met een niet-goedgekeurde stof in het product en enkele gezondheidsklachten, meende ikquote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom die eruit is snap ik echt niet
Ze hadden makkelijk het recept aan kunnen passen, in vrijwel ander land waar ze B&J's verkopen, hebben ze ook deze smaak verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Iets met een niet-goedgekeurde stof in het product en enkele gezondheidsklachten, meende ik
ok jammer, want het is beter dan cookie dough. en koek, en chocoijs + vanille..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Iets met een niet-goedgekeurde stof in het product en enkele gezondheidsklachten, meende ik
te weinig belangstelling voor de smaak?? woootquote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Dingest het volgende:
Ik voer het beleid niet, ik voer alleen hun reden aanKan ook nog zijn dat (ook) de verhouding chocola/ijs niet aan de wettelijke eis voldeed, dat heb ik ook wel eens als reden gehoord.
Zelf geven ze ook nog aan dat er te weinig belangstelling voor die smaak was. Misschien dat België en/of Duitsland ze nog wel in het assortiment heeft
Jammer dat die eruit is, want het klinkt erg lekkerquote:Op zondag 23 mei 2010 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok jammer, want het is beter dan cookie dough. en koek, en chocoijs + vanille..
Wat!?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef Boadicea het volgende:
Hm, vanavond Fairly Nuts gehad.. Erg lekker..
En het is erg jammer dat Half Baked niet meer gemaakt wordt, die was ook erg jummie...
Strawberry Cheesecake is er gewoon hoor, volopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!?
Is!
Die!
Weg!
![]()
Al mijn lieve smaakjes gaan er altijd uit. Karamel Sutra, One Sweet Whirled. Strawberry Cheesecake
Echt!?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Strawberry Cheesecake is er gewoon hoor, volop
Oh wacht, het heette eerst Peace of Cake en nu Strawberry Cheesecake. Ik denk dat ik het meisje in de winkel verkeerd heb begrepenquote:
Die van Häagen-Dazs is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
*bekertje strawberry cheesecake halen gaat
Ja dat is waar! Maar ik kom vaker die bekertjes van B&J tegenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die van Häagen-Dazs is veel lekkerder.
Nee maar Haagen Daszquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Over Haagen Dasz gesproken...ze hadden ooit Malibu-ijs. Kent iemand die nog?
Baked Alaska is ranzig. Alsof je een klont boter eetquote:
Baked Alaskaquote:Op zondag 6 juni 2010 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Baked Alaska is ranzig. Alsof je een klont boter eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |