abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66663189
"ik ga het tegen pappie zeggen"
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_66664217
BREAKING NEWS

Ik heb zojuist vernomen dat het incident zich niet afspeelde rond een bittergarnituur, maar dat het geheel zich in werkelijkheid afspeelde om twee plakjes worst.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66664515
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:50 schreef Mwanatabu het volgende:
BREAKING NEWS

Ik heb zojuist vernomen dat het incident zich niet afspeelde rond een bittergarnituur, maar dat het geheel zich in werkelijkheid afspeelde om twee plakjes worst.
Is gisteren toch al gemeld door Johan Derksen?
pi_66665018
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Is gisteren toch al gemeld door Johan Derksen?
Ja

Iig heb ik van inside-bronnen vernomen dat het absoluut vooropgezet spel is geweest omdat Everse nogal een naar, explosief mens is. De confrontatie is zelfs vooraf per email aangekondigd vanuit de hogere burelen naar de medewerkers toe.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66665234
Dat is allang bekend allemaal
pi_66666151
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is allang bekend allemaal
ik denk ook es iets te weten he
pi_66666419
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Is een rasechte Rotterdammer met alles wat daarbij komt en daar houden lang niet alle bestuurders van. In sommige gevallen ook wel terecht, maar toch. Spelers lopen doorgaans wel met hem weg.
Nog maar een keertje proberen iets te poneren wat nog niet bekend is dan
Everse had de hele selectie tegen, heeft persoonlijk Boerrigter, die andere vleugelspeler en Van der Wal weggejaagd en heeft er meerdere aan het janken gekregen.
pi_66668435
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Everse had de hele selectie tegen, heeft persoonlijk Boerrigter, die andere vleugelspeler en Van der Wal weggejaagd en heeft er meerdere aan het janken gekregen.
Wat versta je onder wegjagen? ik heb ze vrijdag namelijk nog zien spelen..
pi_66668607
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:23 schreef Woffel het volgende:

[..]

Wat versta je onder wegjagen? ik heb ze vrijdag namelijk nog zien spelen..
Mijn bron zit hier kachel op de bank en ik hou ermee op nu het alleen nog zielig is
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:33:03 #60
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_66680330
Everse heeft daadwerkelijk in alle media zijn verhaal gedaan..Wellicht een teken dat er toch iets van waarheid inzit?
la taqta il-amal
pi_66698043
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, die zijn niet gewend aan Rotterdamse aanpak. Maar later beseffen ze dat ze er wel beter door zijn geworden. Overigens is een Moisander lovend over hem, die werd toch mooi gekneed tot prima eredivisieverdediger.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66734417
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:27:32 #63
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_66734590
Nu heb ik zin in

Dat verhaal van van der Gijp
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_66761096
En er is een ruit van de voorzitter ingegooid door FC Zwolle supporters...
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:30:41 #65
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_66763979
quote:
Huis voorzitter FC Zwolle belegerd

Een groep van om en nabij de veertig man belegerde even na negenen het appartementencomplex waar Van Vliet woont aan de Schuttevaerkade. Met vuurwerk en spreekkoren toonden ze hun ongenoegen over het ontslag van trainer Jan Everse, maandag.

Uiteindelijk gooiden enkele relschoppers stenen richting Van Vliets huis. Eén daarvan deed een raam van de woning sneuvelen. De door Van Vliet opgetrommelde politie greep vervolgens in en verrichtte acht arrestaties op verdenking van openlijke geweldpleging en vernieling.

Het gaat om mannen in de leeftijd van 19 tot en met 33 jaar. Zij zitten nu allemaal nog vast voor verhoor, later vandaag wordt besloten wat er met hen gebeurt.

De politie zette meerdere eenheden in bij het oppakken van verdachten. Mede met inzet van hondengeleiders werden er in de omgeving van de Schuttevaerkade uiteindelijk acht gepakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')