de Saaze?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:09 schreef Gupje het volgende:
Heb vorige week zaterdag ook gegeten in de Saaze daar in kankerburg
weet je dondersgoed, of moet ik je 06 hier neerplempenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:08 schreef jordeeeh het volgende:
Waarover?
Nou, dat zal me leren!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet je dondersgoed, of moet ik je 06 hier neerplempen
Moet ik even kijken, want ik rij mee met andere personen en dan moet ik met OVquote:Op maandag 2 maart 2009 09:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
de Saaze?
Gewoon Saaze hoor.
Kom vrijdag anders even een patatje halen bij Het Hoekje.
Ja, balen voor je.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet ik even kijken, want ik rij mee met andere personen en dan moet ik met OVdan ben ik 1,5 uur onderweg.
Nee, die heeft toch PM banquote:Op maandag 2 maart 2009 09:12 schreef jordeeeh het volgende:
Meer mensen die een pm van RichCalibier hebben ontvangen?
Niet dusquote:
WTF!?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet dus
Ik moet een naamtopic aanmaken, zodat hij "net als Vincent in Uri Geller naar het witte licht toe kan herijzen".
Uit naam van RIch een topic maken is blijkbaar ook strafbaarquote:Op maandag 2 maart 2009 09:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet dus
Ik moet een naamtopic aanmaken, zodat hij "net als Vincent in Uri Geller naar het witte licht toe kan herijzen".
Ja, vind je dat ook nog raar?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:19 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Uit naam van RIch een topic maken is blijkbaar ook strafbaar
Oh ik ben er bijna nooit in het weekend, vandaarquote:Op maandag 2 maart 2009 09:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar is BobbyB gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |