abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66599979
Gisteren dus voor de tweede keer dat ik mezelf niet herkende en met mezelf zat te praten.
ik was zo ontzettend dronken dat ik dacht dat een wc de rokersruimte was in een kroeg.
toen de uitsmijter kwam zei ik dat er meer rookten en wees dus naar de speigel

dit was dus niet de eerste keer.

liep ooit een keer in een disco die net een beetje was verbouwd.
op zoek naar de wc en ik loop een gang door en daar stond dus iemand waar ik mee ging praten.
achter mij hoor ik meisjes lachen, draai me weer om en zie dat ik dus tegen mijn spiegeldbeeld aan het praten was (aan het eind van de gang was een hele grote spiegel)

word ik nu gek, moet ik minder zuipen of hebben jullie dat ook wel eens
  zondag 1 maart 2009 @ 23:02:14 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_66600052
Nee, nog nooit meegemaakt. Hoeveel had je wel niet op dan?
pi_66600251
Ik heb wel eens een heel gesprek gevoerd met iets dat later een pop bleek, maar met mezelf nog nooit :p
pi_66600271
Lijkt me dat je iets te diep in het glaasje hebt gekeken.
http://www.byso.nl - Mijn eigen kleding webshop!
pi_66600281
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:02 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, nog nooit meegemaakt. Hoeveel had je wel niet op dan?
in die disco niks... was de bob (realiseer ik me nu)

gisteren was ik zo dronken dat ik ook hele delen van de avond mis, complete black out.
ik sta ook met meiden op de foto die ik totaal niet weer ken.
wat wel raar is dat ik dit vroeger ook wel eens had, dan zoop ik en dan raakte ik complete delen kwijt.

maar als ik in een vertrouwde omgeving drink, thuis of bij vrienden en ik drink evenveel dan heb ik het niet
  zondag 1 maart 2009 @ 23:08:45 #6
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66600366
jezus man je moet flink minderen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 1 maart 2009 @ 23:09:40 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66600412
Doodnormaal. Gewoon doordrinken! Dat je dit nog weet betekent dat je te weinig op had.
pi_66600873
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Pwoekie het volgende:
Gisteren dus voor de tweede keer dat ik mezelf niet herkende en met mezelf zat te praten.
ik was zo ontzettend dronken dat ik dacht dat een wc de rokersruimte was in een kroeg.

op zoek naar de wc en ik loop een gang door en daar stond dus iemand waar ik mee ging praten.
achter mij hoor ik meisjes lachen, draai me weer om en zie dat ik dus tegen mijn spiegeldbeeld aan het praten was (aan het eind van de gang was een hele grote spiegel)

Niet met drank wel met cannabis

Was ik in een coffeeshop (The Act voor insiders) en zo ontzettend panja dat ik dacht dat ik bij iemand thuis was (we moesten een trap op om vloeitjes te halen) dus dat leek logisch
Toen ging ik pissen en hing er boven de wastafel een spiegel. Tenminste dat dacht ik. Maar ik zag mezelf heul niet Kwam ik er na 2 minuten achter dat het een soort "luik" was. Zat ik allemaal dudes aan te kijken die mij weer aankeken met een blik van wtf is je probleem
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zondag 1 maart 2009 @ 23:43:03 #9
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66601857
Tvp
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 1 maart 2009 @ 23:44:08 #10
243067 prodygee
Kleine letter p :*
pi_66601903
Haha. Nog nooit meegemaakt, maar wel een leuk verhaal.
» Last.FM » Hyves
"Shiro to Kuro. An Unbreakable Force."
pi_66602057
ik heb dus ook wel een paar maal gehad dat in een kroeg door meisjes word aangesproken waarmee ik dan ooit een lange tijd heb gepraat of gezoend, wist er dan soms niks meer van...

en wel eens wakker geworden met krassen op mijn borst alsof ik hele wilde sex had gehad
pi_66602363
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:48 schreef Pwoekie het volgende:
ik heb dus ook wel een paar maal gehad dat in een kroeg door meisjes word aangesproken waarmee ik dan ooit een lange tijd heb gepraat of gezoend, wist er dan soms niks meer van...

en wel eens wakker geworden met krassen op mijn borst alsof ik hele wilde sex had gehad
T word pas een probleem as je last hebt van een brandend sterretje en er een gebruikte condoom in je kont zit
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66602651
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:56 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

T word pas een probleem as je last hebt van een brandend sterretje en er een gebruikte condoom in je kont zit
of een stuk of 6
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_66602797
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Pwoekie het volgende:

Schizofrenie .. echt .. moet wel als je tegen je zelf lult in een spiegel

Maar ik herken je verhaal
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_66603661
Van de drank afblijven als je er last van hebt
  maandag 2 maart 2009 @ 00:56:49 #16
236088 Tydarr
Louter kwaliteit!
pi_66603954
Toen ik heel wat jonger was speelde ik duke nukem.
Ongevaar op het eind van het eerste level had ik een ''boss'' verwacht.
Deze kwam ik dan ook tegen en ik begin er helemaal op los te schieten tot mijn kogels op waren!
Toen ging ik maar cheats opzoeken om alle wapens weer te krijgen met full ammo en weer los te gaan, die klerenlijer deed me dus continue na. Ik dodge naar links hij ook!
Je voelt het waarschijnlijk al aankomen, maar stond dus een kwartier lang op een spiegel @ toilet te schieten.

Good old day's!

Virtueel telt weer niet zeker?
The more time you spend talking big, the less you get done
  maandag 2 maart 2009 @ 01:22:20 #17
203688 Drijfzand
account closed
pi_66604377
quote:
Op maandag 2 maart 2009 00:04 schreef longinus het volgende:

[..]

of een stuk of 6
hey, heb je die prozacs nog te koop/ruil?
too much to do in the real world.
pi_66604394
Je intelligentie niveau zakte dus naar onder die van een chimpansee.
  maandag 2 maart 2009 @ 01:26:19 #19
203688 Drijfzand
account closed
pi_66604442
quote:
Op maandag 2 maart 2009 01:23 schreef IHVK het volgende:
Je intelligentie niveau zakte dus naar onder die van een chimpansee.
niet noodzakelijk

http://www.oliversacks.com/hat.htm
too much to do in the real world.
pi_66613458
quote:
Op maandag 2 maart 2009 00:56 schreef Tydarr het volgende:
Toen ik heel wat jonger was speelde ik duke nukem.
Ongevaar op het eind van het eerste level had ik een ''boss'' verwacht.
Deze kwam ik dan ook tegen en ik begin er helemaal op los te schieten tot mijn kogels op waren!
Toen ging ik maar cheats opzoeken om alle wapens weer te krijgen met full ammo en weer los te gaan, die klerenlijer deed me dus continue na. Ik dodge naar links hij ook!
Je voelt het waarschijnlijk al aankomen, maar stond dus een kwartier lang op een spiegel @ toilet te schieten.

Good old day's!

Virtueel telt weer niet zeker?
HOAX, bij duke nukem konden spiegels kapot...
pi_66614380
lol
je hebt het iig wel gezellig met jezelf
Jusqu'ici tout va bien...
pi_66614499
Volgens mij is het ook een mogelijke reactie bij shock dat je jezelf even niet kan herkennen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66615244
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Volgens mij is het ook een mogelijke reactie bij shock dat je jezelf even niet kan herkennen.
zou heel goed kunnen, heb een hele tering periode achter de rug.

ik ben bijvoorbeeld extreem goed in het onthouden van gezichten, alleen het gezicht van mijn ex herinner ik me niet

maar het blijft fucking weird, herken mezelf soms echt niet meer
  maandag 2 maart 2009 @ 14:48:35 #24
236088 Tydarr
Louter kwaliteit!
pi_66617475
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:52 schreef Bartaz het volgende:

[..]

HOAX, bij duke nukem konden spiegels kapot...
DIE NIET!1!1!

Geloof me, zelfs op die leeftijd was ik niet zo slecht dat ik pakweg 8 wapens x 99 ammo x 3 alles miste op die spiegel, no hoax =(
The more time you spend talking big, the less you get done
  maandag 2 maart 2009 @ 16:03:02 #25
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66620302
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:19 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Niet met drank wel met cannabis

Was ik in een coffeeshop (The Act voor insiders) en zo ontzettend panja dat ik dacht dat ik bij iemand thuis was (we moesten een trap op om vloeitjes te halen) dus dat leek logisch
Toen ging ik pissen en hing er boven de wastafel een spiegel. Tenminste dat dacht ik. Maar ik zag mezelf heul niet Kwam ik er na 2 minuten achter dat het een soort "luik" was. Zat ik allemaal dudes aan te kijken die mij weer aankeken met een blik van wtf is je probleem
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')