in die disco niks... was de bob (realiseer ik me nu)quote:Op zondag 1 maart 2009 23:02 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, nog nooit meegemaakt. Hoeveel had je wel niet op dan?
Niet met drank wel met cannabisquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Pwoekie het volgende:
Gisteren dus voor de tweede keer dat ik mezelf niet herkende en met mezelf zat te praten.
ik was zo ontzettend dronken dat ik dacht dat een wc de rokersruimte was in een kroeg.
toen de uitsmijter kwam zei ik dat er meer rookten en wees dus naar de speigel![]()
dit was dus niet de eerste keer.
liep ooit een keer in een disco die net een beetje was verbouwd.
op zoek naar de wc en ik loop een gang door en daar stond dus iemand waar ik mee ging praten.
achter mij hoor ik meisjes lachen, draai me weer om en zie dat ik dus tegen mijn spiegeldbeeld aan het praten was (aan het eind van de gang was een hele grote spiegel)
word ik nu gek, moet ik minder zuipen of hebben jullie dat ook wel eens
T word pas een probleem as je last hebt van een brandend sterretje en er een gebruikte condoom in je kont zitquote:Op zondag 1 maart 2009 23:48 schreef Pwoekie het volgende:
ik heb dus ook wel een paar maal gehad dat in een kroeg door meisjes word aangesproken waarmee ik dan ooit een lange tijd heb gepraat of gezoend, wist er dan soms niks meer van...
en wel eens wakker geworden met krassen op mijn borst alsof ik hele wilde sex had gehad
of een stuk of 6quote:Op zondag 1 maart 2009 23:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
T word pas een probleem as je last hebt van een brandend sterretje en er een gebruikte condoom in je kont zit
Schizofrenie .. echt .. moet wel als je tegen je zelf lult in een spiegelquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Pwoekie het volgende:
Gisteren dus voor de tweede keer dat ik mezelf niet herkende en met mezelf zat te praten.
ik was zo ontzettend dronken dat ik dacht dat een wc de rokersruimte was in een kroeg.
toen de uitsmijter kwam zei ik dat er meer rookten en wees dus naar de speigel![]()
dit was dus niet de eerste keer.
liep ooit een keer in een disco die net een beetje was verbouwd.
op zoek naar de wc en ik loop een gang door en daar stond dus iemand waar ik mee ging praten.
achter mij hoor ik meisjes lachen, draai me weer om en zie dat ik dus tegen mijn spiegeldbeeld aan het praten was (aan het eind van de gang was een hele grote spiegel)
word ik nu gek, moet ik minder zuipen of hebben jullie dat ook wel eens
niet noodzakelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 01:23 schreef IHVK het volgende:
Je intelligentie niveau zakte dus naar onder die van een chimpansee.
HOAX, bij duke nukem konden spiegels kapot...quote:Op maandag 2 maart 2009 00:56 schreef Tydarr het volgende:
Toen ik heel wat jonger was speelde ik duke nukem.
Ongevaar op het eind van het eerste level had ik een ''boss'' verwacht.
Deze kwam ik dan ook tegen en ik begin er helemaal op los te schieten tot mijn kogels op waren!
Toen ging ik maar cheats opzoeken om alle wapens weer te krijgen met full ammo en weer los te gaan, die klerenlijer deed me dus continue na. Ik dodge naar links hij ook!
Je voelt het waarschijnlijk al aankomen, maar stond dus een kwartier lang op een spiegel @ toilet te schieten.
Good old day's!![]()
Virtueel telt weer niet zeker?
zou heel goed kunnen, heb een hele tering periode achter de rug.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Volgens mij is het ook een mogelijke reactie bij shock dat je jezelf even niet kan herkennen.
DIE NIET!1!1!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:52 schreef Bartaz het volgende:
[..]
HOAX, bij duke nukem konden spiegels kapot...
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Niet met drank wel met cannabis![]()
Was ik in een coffeeshop (The Act voor insiders) en zo ontzettend panja dat ik dacht dat ik bij iemand thuis was (we moesten een trap op om vloeitjes te halen) dus dat leek logisch![]()
Toen ging ik pissen en hing er boven de wastafel een spiegel. Tenminste dat dacht ik. Maar ik zag mezelf heul nietKwam ik er na 2 minuten achter dat het een soort "luik" was. Zat ik allemaal dudes aan te kijken die mij weer aankeken met een blik van wtf is je probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |