abonnement Unibet Coolblue
pi_67059674
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kolk is al het hele seizoen drama , Molhoek bakt er ook niks meer van.
Laat die bezem maar komen van de zomer. ( het seizoen is sinds vorige week al voorbij en na na vandaag helemaal voorbij ) De Graafschap kunnen we de punten geven op 5 April.

En wij kunnen volgend seizoen weer opnieuw beginnen zoals elk jaar.
Dat is nog eens sportief
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 15 maart 2009 @ 09:49:32 #102
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67061926
Wel lullig dat Vitesse net een totale off-day heeft als er 25.000 mensen op de tribune zitten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 15 maart 2009 @ 09:49:54 #103
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_67061931
Voor Vitesse is het seizoen nu afgelopen. De bezem moet door de selectie. Uithuilen en een nieuwe start maken volgend seizoen. Doel is meedoen om Europees voetbal óf 2x winnen van NEC. Er moet rust rond de club komen. Het kapitaal moet op het veld lopen. De trainer krijgt alle vertrouwen. In principe wordt de doelman niet verkocht.
Wie dit leest is gek
  zondag 15 maart 2009 @ 11:50:17 #104
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_67063776
quote:
Op zondag 15 maart 2009 01:48 schreef Adelante het volgende:
Ach, sinds de aanstelling van Theo Bos was het hosanna in den hooge, en nu verliezen ze er gewoon weer wat, niet verbazingwekkend met dit materiaal.

Volgende week met al die schorsingen tegen PSV wordt ook een zeperd, vermoed ik zo.
Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo en het is opvallend dat het sinds de blesure van Kuiper weer minder gaat . Als we voor de winterstop meer punten hadden gepakt dan hadden we er een stuk leuker voor gestaan.

Hopelijk verliest Feyenoord en wint Ado dan blijft de schade nog een beetje beperkt gezien je volgende week idd wel weer zal verliezen ( en er zullen er dit seizoen nog wel meer komen )
quote:
Op zondag 15 maart 2009 02:21 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Dat is nog eens sportief
Ik zie het ook nog gebeuren ook , jullie hebben de punten hard nodig en vitesse werkt dan altijd graag mee tevens is dit een wedstrijd waar het op strijd aankomt en als het iets is wat er niet is ( behalve tegen Ajax ) en waar Vitesse moet voetballen wat ze ook niet ligt.
quote:
Op zondag 15 maart 2009 09:49 schreef venomsnake het volgende:
Wel lullig dat Vitesse net een totale off-day heeft als er 25.000 mensen op de tribune zitten..
Ach het waren meer dagjesmensen en die mensen hebben het wel naar hun zin gehad
pi_67063962
Ja even wat nieuws voor de spelers, nieuwe trainer, en alles vervalt weer in het oude...

Na zoveel jaar vraag ik me af of het wel telkens aan de spelers ligt of dat er het aan de structuur binnen de club ligt.

En het seizoen is nog niet voorbij. Als ze zo blijven spelen zak je net zo hard weer terug naar een degradatieplaats. Er zal degeleijk nog wel een paar punten gepakt moeten worden.
pi_67064834
Duidelijk dat het iets structueels is. Die 7 wedstrijden waren leuk maar ik denk dat het bij iedere nieuwe trainer was gebeurd . Benieuwd hoe Bos het de laatste weken gaat doen.
pi_67066727
Ik wil room in het doel de volgende keer
  zondag 15 maart 2009 @ 13:29:17 #108
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_67066934
Wat is er fout gegaan?
Waarom zijn Heerenveen en Groningen wel structureel op een hoger niveau gekomen door het nieuwe stadion en Vtesse niet? Blijkbaar kan een modern stadion alleen niet genoeg geld genereren om bovengemiddelde spelers te kopen. Vitesse loopt dus blijkbaar achter in het opsporen van goedkope talenten.
Wie dit leest is gek
  maandag 16 maart 2009 @ 08:03:47 #109
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_67091985
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is er fout gegaan?
Waarom zijn Heerenveen en Groningen wel structureel op een hoger niveau gekomen door het nieuwe stadion en Vtesse niet? Blijkbaar kan een modern stadion alleen niet genoeg geld genereren om bovengemiddelde spelers te kopen. Vitesse loopt dus blijkbaar achter in het opsporen van goedkope talenten.
Kijk de financiële geschiedenis maar eens na. Als je 6 jaar lang alleen maar bezig bent met schulden en hoe je ze wil aflossen, lijkt doorbouwen me geen issue.
pi_67108408
Vitesse heeft inderdaad al jaren niet meer die spelers kunnen halen die ze tijdens de betreding van het Gelredome wel heeft kunnen halen. Na al die jaren steeds weer tegen gaten in de begroting aanlopen is erg sneu. Dat is een. Dat heeft zijn gevolg in het aantrekken van spelers, misschien wel in potentie goed lijkende spelers, maar de meeste hebben gewoon een mentaliteit van lik-m'n-vestje. Te sneu voor woorden. Bos was gelukkig wel ziedend itt Westerhof voor de winterstop was, nou laat maar zien wat de consequenties zijn dan. Je moet Bos ook de kans geven zijn oplossing te etaleren. De vraag of er een adequate oplossing mogelijk is, kun je je dus afvragen wanneer je kijkt naar de structuur van de club.

Anderzijds, Van Hintum en Bos lijken me geen domme jongens. Maarja, als je de middelen niet hebt.
(wat misschien ook weer een te kort door de bocht excuus voor de wanprestaties van de afgelopen jaren zijn).
pi_67112582
wordt lid van hooligansworld.com en maak vitesse sterker
  maandag 16 maart 2009 @ 20:08:23 #112
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_67113297
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef stefan-WoW het volgende:
wordt lid van hooligansworld.com en maak vitesse sterker
Pardon?
Wie dit leest is gek
  maandag 16 maart 2009 @ 21:31:04 #113
184465 Migue
Sensuele man
pi_67116292
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef stefan-WoW het volgende:
wordt lid van hooligansworld.com en maak vitesse sterker
Ik mag van mijn mamá niet praten met mensen die "word" niet goed kunnen spellen
pi_67117180
WoW. World of Warcraft? Is die site ook zoiets?
Don't think twice, it's all right.
pi_67123644
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef stefan-WoW het volgende:
wordt lid van hooligansworld.com en maak vitesse sterker
Kerel is mie gaylord he. Wij praten verder als je volwassen bent aight?
pi_67225964
quote:
Vitesse 1892 is failliet

De oudste amateurvoetbalclub van Arnhem en de moedervereniging van de profclub, kan niet aan haar betalingsverplichtingen voldoen. Het bestuur heeft zelf woensdagavond laat na een algemene ledenvergadering de stekker eruit getrokken.

De KNVB is in het begin van de donderdagmiddag middels een e-mail officieel op de hoogte gesteld. Omdat het interim-bestuur van de Arnhemse amateurvoetbalclub een doorstart uitsluit, zullen alle elftallen onmiddellijk uit de competitie worden teruggetrokken. Daarmee komt de competitie in de vijfde klasse F compleet op de kop te staan. Alle uitslagen, ook uit niet afgewerkte periodes, worden geschrapt.

Vitesse 1892 speelt met drie seniorenelftallen en een A-jeugdteam in competitieverband. Voor de pupillen (E en F) wordt een oplossing gezocht. De club hoopt op een akkoord met de KNVB om die teams op het complex van buurman ESCA te laten voetballen. Vitesse 1892 was met ESCA in bespreking over een fusie op sportpark Valkenhuizen. De schulden zijn echter zo hoog dat bestuursleden het niet verantwoord achten door te gaan.

Volgens een woordvoerder van de club gaat het om een schuld 25.000 tot 30.000 euro die maandelijks met sprongen toeneemt. Vitesse 1892 heeft achterstallige betalingen aan gemeente (huur, gas, water en licht) en aan Heineken (een lening). Ook is er een contributieachterstand bij een groot aantal leden.

Reddingspogingen in de laatste maanden zijn op niets uitgelopen. Vitesse 1892 is de oudste club van Arnhem. In 1984 splitste de club zich af van de profs van sbv Vitesse. Het erfgoed van de amateurs komt terecht in het Home of History in Gelredome.
pi_67228494
Wel miljoenen in de profclub, geen tienduizenden in de amateurclub
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:16:35 #118
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_67229147
Wat zullen de mensen met contributieachterstand zich schuldig voelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 maart 2009 @ 16:47:16 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67243580
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 04:04 schreef DeVinger het volgende:
Wel miljoenen in de profclub, geen tienduizenden in de amateurclub
100 leden moeten 2.000 euro aan vaste kosten per maand ophoesten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67279536
Het was weer 3x niks tegen PSV.

Hopenlijk is Kuiper weer fit als we tegen de graafschap spelen en raken we geen spelers kwijt in de oefenpot volgende week tegeh Hannover 96.
pi_67279997
Kan Stevanovic dan meespelen?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_67281240
Als alles goed gaat ja dan kan hij mee spelen. Ook de kans dat Kuiper weer aanwezig is dan reeel.
pi_67281264
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:14 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het was weer 3x niks tegen PSV.

Hopenlijk is Kuiper weer fit als we tegen de graafschap spelen en raken we geen spelers kwijt in de oefenpot volgende week tegeh Hannover 96.
Ze hoeven helemaal niet naar Duitsland af te reizen want daar gaan ze toch de boot in ( ookal missen we beide interland spelers )
Een boete of een goede straftraining zou anders niet verkeerd.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:29:43 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_67281871
Seizoen is voorbij, aftapen en inpakken, verkopen en aantrekken en op naar een beter 2009/2010.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67291572
Gratis af te halen, lamballen die zich voetbalspelers noemen.

KOLK en JENNER.
quote:
Jenner: tien minuten is te weinig


EINDHOVEN - Ondanks de blessures en schorsingen bij Vitesse moest Julian Jenner het tegen PSV doen met een invalbeurt van slechts tien minuten.

"Dat is in mijn ogen veel te weinig", zegt de vleugelspeler vrij gelaten. "Teleurstelling is het al niet meer, want ik weet waar ik aan toe ben. Ik word gebracht als reservespeler en zo voel ik me ook. Ik heb onder Westerhof weinig kansen gekregen en toen heb ik niet mijn beste prestatie neergezet."

"Onder de nieuwe trainer wacht ik op mijn kans. Ik respecteer de visie van Bos. Ik heb nog steeds ambitie en wil dat de laatste zes wedstrijden tonen.

omroep gelderland
"
Welke ambitie Julian ????????????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')