weet hij welquote:Op maandag 2 maart 2009 09:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die sukkel weet waarschijnlijk niet dat hij achter zijn ban aan moet mailen. Ze unbannen hem niet automatisch

Als je een account aanmaakt met hetzelfde emailadres kan je het toch zien?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Had em besteld voordat ik daar een account had dus kan ook niet meer mijn history bekijken.

Mjah.. ik denk haast dat hij inmiddels wel ervaring genoeg heeft op dit gebied..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die sukkel weet waarschijnlijk niet dat hij achter zijn ban aan moet mailen. Ze unbannen hem niet automatisch

ineens min 10 dx points
 ineens min 10 dx points  

Heb je misschien per ongeluk in dit topic op 'Tip Post' gedrukt, onderin?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:10 schreef mcwops het volgende:ineens min 10 dx points
kan iemand verklaren waar dit over gaat?
TIP-105127368231-SEND / $0.00 (-10 pts) / Redeemed / [Tip for Post #277891 to bb14curtis]

Ja ik!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als je een account aanmaakt met hetzelfde emailadres kan je het toch zien?
Iemand overigens ervaring met Mymemory? Heb nu wel besteld maar volgens mij nog van niemand ervaringen gelezen.

Moet je ook niet buiten dit topic plaatsen want dan lees ik het niet.quote:

oeps, per ongeluk iddquote:Op maandag 2 maart 2009 11:53 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Heb je misschien per ongeluk in dit topic op 'Tip Post' gedrukt, onderin?

mcwops wou attent zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 13:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Lol, ik dacht al, waarom heeft die post 10 punten gekregen?

Als je wil kan ik een hele lijst neerzetten
  Als je wil kan ik een hele lijst neerzetten  
  Het jammere is dat de straal niet oneindig recht loopt maar na zo'n 50 meter al snel de grootte van een cola dopje heeft, maar dat komt omdat ie niet "true" is denk ik. Heb hem ook laten vallen van ongeveer 2 meter en doet het gewoon nog precies hetzelfde!
 Het jammere is dat de straal niet oneindig recht loopt maar na zo'n 50 meter al snel de grootte van een cola dopje heeft, maar dat komt omdat ie niet "true" is denk ik. Heb hem ook laten vallen van ongeveer 2 meter en doet het gewoon nog precies hetzelfde! 

Mijne van 50mW kost nog minder!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef Beach het volgende:
Ik heb een hele vette lazer van FP.
Schijnt meer als 300 meter een klein puntje nog op een huis
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=6685
deze

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |