Ik heb ook gid hoeveel punten nou precies ouder dan 60 dagen zijn, weer alleen dat het er wel een paar honderd zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan ze uitgeven, als ze ouder zijn als 60 dagen, kan je die gewoon gebruiken

.
 . .
 .

. Ook hier staan over de 1200 op pending. Moet die actieve punten ook nog steeds besteden
. Ook hier staan over de 1200 op pending. Moet die actieve punten ook nog steeds besteden   :p
 :p

Wachten.. Wachten.. Wachten..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef timottjj het volgende:
godver, ik wacht nu al langer dan 2 weken op een pakketje
1 pakketje heeft 16 februari HK verlaten en kwam rond de 20ste aan,
een ander pakketje dat 14 februari HK verliet (eerder dan het 2e pakketje)
is nog steeds niet aangekomen, wat te doen ?

ja, het heeft geen haast ofzo, maar ik ben mischien bang dat die door de douane is onderschept.quote:

Handgranaat inslikken..?quote:wat te doen ?

Hier ook (bijna) altijdquote:Op zondag 1 maart 2009 23:54 schreef Dionysiou het volgende:
Bij mij als een pakje daadwerkelijk is overgedragen aan HK post dan is het binnen 5-6 dagen in huis bij mij.

ik zal er 1 naast het tafeltje bij de deur leggen voor het geval de douane voor de deur staat.quote:

En misschien kreeg meneer net te horen dat zijn vrouw in het zieken huis li........quote:Op maandag 2 maart 2009 00:18 schreef Beach het volgende:
Van het weekend in de trein in België mn gsm jammer van DX kunnen uitproberen.
Kostelijk; die kerel voor me die opeens geen bereik had tijdens het bellen en zn tel bij het raam ging houden en daarna chagrijnig voor zicht uit ging kijken.

we gaan te snel?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef Dionysiou het volgende:
Waarom hoor ik Flubberbal niet meer in dit topic?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |