ja, het heeft geen haast ofzo, maar ik ben mischien bang dat die door de douane is onderschept.quote:
Handgranaat inslikken..?quote:wat te doen ?
Hier ook (bijna) altijdquote:Op zondag 1 maart 2009 23:54 schreef Dionysiou het volgende:
Bij mij als een pakje daadwerkelijk is overgedragen aan HK post dan is het binnen 5-6 dagen in huis bij mij.
ik zal er 1 naast het tafeltje bij de deur leggen voor het geval de douane voor de deur staat.quote:
En misschien kreeg meneer net te horen dat zijn vrouw in het zieken huis li........quote:Op maandag 2 maart 2009 00:18 schreef Beach het volgende:
Van het weekend in de trein in België mn gsm jammer van DX kunnen uitproberen.
Kostelijk; die kerel voor me die opeens geen bereik had tijdens het bellen en zn tel bij het raam ging houden en daarna chagrijnig voor zicht uit ging kijken.
we gaan te snel?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef Dionysiou het volgende:
Waarom hoor ik Flubberbal niet meer in dit topic?
weet hij welquote:Op maandag 2 maart 2009 09:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die sukkel weet waarschijnlijk niet dat hij achter zijn ban aan moet mailen. Ze unbannen hem niet automatisch
Als je een account aanmaakt met hetzelfde emailadres kan je het toch zien?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Had em besteld voordat ik daar een account had dus kan ook niet meer mijn history bekijken.
Mjah.. ik denk haast dat hij inmiddels wel ervaring genoeg heeft op dit gebied..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die sukkel weet waarschijnlijk niet dat hij achter zijn ban aan moet mailen. Ze unbannen hem niet automatisch
Heb je misschien per ongeluk in dit topic op 'Tip Post' gedrukt, onderin?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:10 schreef mcwops het volgende:ineens min 10 dx points
kan iemand verklaren waar dit over gaat?
TIP-105127368231-SEND / $0.00 (-10 pts) / Redeemed / [Tip for Post #277891 to bb14curtis]
Ja ik!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als je een account aanmaakt met hetzelfde emailadres kan je het toch zien?
Iemand overigens ervaring met Mymemory? Heb nu wel besteld maar volgens mij nog van niemand ervaringen gelezen.
Moet je ook niet buiten dit topic plaatsen want dan lees ik het niet.quote:
oeps, per ongeluk iddquote:Op maandag 2 maart 2009 11:53 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Heb je misschien per ongeluk in dit topic op 'Tip Post' gedrukt, onderin?
mcwops wou attent zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 13:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Lol, ik dacht al, waarom heeft die post 10 punten gekregen?
Mijne van 50mW kost nog minder!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef Beach het volgende:
Ik heb een hele vette lazer van FP.
Schijnt meer als 300 meter een klein puntje nog op een huis
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=6685
deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |