Het was ook nog een tvp ik zet het er voortaan wel bij!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wat hebben we er eigenlijk aan dat we weten dat jij gaat werken?

sinds januari duurt alles  3 tot 5 keer zo lang dat ze het uberhaupt shippen, het is een niet normaal. Focalprice is echt zo koning met hun 1 - 1 1/2 week totdat het binnen komt, hetzelfde product bij DX kan je 5 tot 6 weken op wachten!
 sinds januari duurt alles  3 tot 5 keer zo lang dat ze het uberhaupt shippen, het is een niet normaal. Focalprice is echt zo koning met hun 1 - 1 1/2 week totdat het binnen komt, hetzelfde product bij DX kan je 5 tot 6 weken op wachten!

Hmmz, die dingen zijn best duur. Beetje te duur in verhouding met de 10 euro die ik voor die GBA betaalquote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef mstr het volgende:
Je zoekt zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15852

http://www.windowsdevcent(...)luetooth.html?page=1quote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef Dionysiou het volgende:
Kan ik een Bluetooth headset gebruiken als ik zo'n dongle in m'n PC prop van DX?

.
.

Je kan ze uitgeven, als ze ouder zijn als 60 dagen, kan je die gewoon gebruikenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Kadooosh het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik eindelijk me dx punten mag gebruiken heb er bijna 1000 maar geen active terwijl er zeker een hoop ouder dan 60 dagen zijn... had al een ticket gemaakt maar wacht na 4 dagen nog op antwoord.
Ik wil die dingen gewoon uitgeven voor het geval dat er iets met dx of me account ofzo gebeurt.

Dudequote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Kadooosh het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik eindelijk me dx punten mag gebruiken heb er bijna 1000

Zal wel met referrers zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dude
1000...?
Hoe kom je daar echt aan

echt hequote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dude
1000...?
Hoe kom je daar echt aan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |